Saturday 8 December 2007

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت نهضت آزادی غیر قانونی است


ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران در نامه‌ای به «محمدنبی حبیبی» دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، از مسئولان این حزب خواستار پاسخگویی آنها به این دو پرسش شد که
- آيا مسئولان و اعضای همه احزاب دعوت شده به همايش از نظر شرعی مانند حزب موتلفه می‌انديشند و ازجمله معتقد يا قائل به ولايت مطلقه فقيه و ملزومات آن هستند؟
- آيا همه احزاب دعوت شده پروانه فعاليت از وزارت کشور و ساير نهادهای مربوط داشته‌اند يا مطابق عرف رايج بين الملل، احزاب شناخته‌شده و شناسنامه‌دار، بدون دارا بودن کاغذی ممهور به مهر وزارت کشور يا وزارتخانه و نهاد حکومتی ديگری نيز رسمی تلقی شده و به همايش دعوت شده‌اند؟.
-
در پاسخ به دکتر ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:
- اجلاس احزاب کشورهای اسلامی به منظور شرکت احزاب مسلمان خارج از کشور ترتیب داده شده‌بود نه احزاب داخلی. این اجلاس یک اجلاس مقدماتی بود و ما امیدواریم اجلاس آینده با وسعت کمی و کیفی گسترده‌تری برگزار شود. حزب مؤتلفه اسلامی با احزاب خارجی به گونه‌ای متفاوت با احزاب داخلی ارتباط دارد.
- ما در تعامل خود با احزاب داخلی اصولی مانند اعتقاد به قانون اساسی و در راس آن اعتقاد به حکومت دینی و ولایت مطلقه فقیه را به عنوان اصل اول لحاظ می‌کنیم. ما با احزابی مانند جبهه مشارکت و نهضت آزادی مکاتباتی داشته‌ایم اما به علت تضاد کامل دیدگاه‌هایمان با نهضت آزادی درباره حکومت دینی و ولایت مطلقه فقیه، نمی‌توانستیم از آنها برای شرکت در اجلاس احزاب کشورهای اسلامی دعوت نمائیم.
- به علت آنکه مسئولان نهضت آزادی اعتقادی به حکومت دینی و ولایت مطلقه فقیه ندارند و همچنین دارای پروانه رسمی فعالیت نیز نیستند، انتظار دعوت آنها به اجلاس کشورهای اسلامی انتظار بی‌جایی بود.

اینترنت آبادیهای عزیزم
خوب و خوش باشید
حتماً معنی حرفهای بروبچه های دور اطراف آستاد بادامچیان را فهمیدید. ایشان و آقای محمدحسین نبی حبیبی و یکی دیگر از دوستهای معروفشان به اسم حبیب الله خان عسگر اولادی مسلمان ... میگویند که دیدگاه هایشان با دیدگاه های نهضت آزادی تفاوت دارد و نظر آنهارا در مورد حکومت دینی و ولایت مطلقه فقیه مخالف نظر امام خمینی و قانون اساسی جمهوری اسلامی میشمارند و به این دلیل هم برای آنها محلی از اعراب قائل نیستند.
حالا یک نگاهی هم به سایتهای خرقه و فرقه و سالوس و جالوس و طاوس و ناموس بکنید ببینید چقدر شباهت بین حرفهای آنها در حمله به نهضت آزادی و این بروبچه های موتلفه زیاد است. فقط سایتهای خرقه و فرقه و سالوس و طالوس و ... پای خودشان را یک کمی جلوتر گذاشته اند و میگویند ما به این دلیل با درویشها دشمنی داریم که قطبشان قبلاً عضو نهضت غیر قانونی آزادی بوده است.البته این حرفها، غیر از دشمنهای آن سلاطین عظام قم و جمکران مثل سلطان شکر و سلطان سوهان و سلطان شمع با اصل و اساس تصوف است



"کجکول" و "نواندیش" و "انتخاب" باعث کله معلق شدن ذوالقدر بودند

وزير كشور گفت كه درباره اخبار مربوط به استعفاي محمدباقر ذوالقدر، خود وي بايد توضيح دهد. اما من همینقدر بگویم که مقصر اصلی همین رسانه ها بودند که سروصدا براه انداختند و کار خراب شد


به گزارش ايسنا، مصطفي پورمحمدي در جمع دانشجويان در دانشگاه تهران در پاسخ به پرسشي درباره کنار رفتن قائم‌مقام و معاون امنيتي خود گفت:
آقاي ذوالقدر از نيروهاي خوب و بسيار متعهد و از کارشناسان توانمند است كه من دوست نداشتم ايشان را از دست بدهم. در حال گفت‌وگوي جدي درباره اين مباحث بوديم كه چيزهايي در بعضي از مطبوعات مطرح شد.
اگر دلايل مفصل‌تر باشد خود آقاي ذوالقدر به آن اشاره خواهند كرد. اما بطورکلی بحث آقاي ذوالقدر بايد به وقت مناسبي سپرده شود. خود آقاي ذوالقدر بايد در اين رابطه توضيح دهد.
البته آقاي ذوالقدر از چند وقت پيش گفته بودند كه به كارهاي مطالعاتي علاقه‌مند هستند و مي‌خواهند از حجم كارهاي اجرايي‌شان كاسته شود كه من با آن موافق نبودم. هم‌چنين چندي پيش از ستاد كل نيروهاي مسلح درخواست شد كه مي‌خواهند از اين نيروها استفاده كنند.
کجکول: حتماً آقای سردارپاسدار دکترمحمدباقرخان ذوالقدر از کارهای اجرائی خسته شده اند و میخواهند بروند سرکلاس دو سه فقره دکترای جدید بگیرند!! ؛

No comments: