Wednesday 12 December 2007

رئيس کل مافيای مرموز ايران کيست


يادداشتی از فاطمه رجبی
فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام در مطلب جديدی به شدت به پرده دری از هاشمی رفسنجانی پرداخت و اورا رئيس کل مافيای مرموز ايران دانست وی همچنين مهدی کروبی ، سید محمد خاتمی ، اکبر اعلمی ، حسین موسویان و تعدادی دیگر از چهره های سیاسی را مورد شديدترين حملات قرار داد


سال گذشته محمدخاتمي با سفر به آمريكا، ميهمان ويژه كاخ سفيد شد. با صدور ويزاي اختصاصي و انحصاري، و تشريفات كاخ سفيد! ـ احمد شيرزاد به عنوان يك تريبون كوچك و "تست" كننده حساسيت جناحي و ملي عمل ميکند. حسين موسويان با ارائه اطلاعات به انگليس، با فشار مافياگران و حاميان پشت پرده و روي پرده، يعنی هاشمی رفسنجانی و اطرافيان او تبرئه غيرقانوني، گرديد. اين حكم غيرقانوني كه سخنگوي حقوقدان قوه قضاييه هم آن را اعلام كرد، از سوي دادستان لغو شد. همه اما ملت با آشنايي با مافياگران نسبت به آينده اطمينان كامل ندارد.
فراموش نکرده ايم که هاشمی رفسنجانی درپايان دوره رياست مجلس به چين رفت و پس ازآن به رياست جمهوری رسيد. ارتباط ميان چين و رياست جمهوری چيست و آينده کروبی چه خواهد بود؟مهدي كروبي شيخ اصلاحات، و چهره معتبر اصلاح‌طلبي با دعوت حزب كمونيست چين به آن كشور رفت. اين دعوت و سفر پس از "ملاقات سفير انگليس" با اين رئيس حزب اعتماد ملي بود؟!
آيا مهدي كروبي با دعوت حزب كمونيست چين از كدام جايگاه و مسؤوليت انتخاب شده است؟ و خاتمي با دعوت و همراهي بي‌سابقه آمريكائيان؟ و... آيا مهدي كروبي و خاتمي و شيرزاد و موسويان مسؤول و مأمور و معذورند و عين درستي‌ها را انجام مي‌دهند!؟
آقايان و خانم‌هاي جناح‌گرا! شما كه با حزب مشاركت، كارگزاران و سازمان‌ نامشروع مجاهدين داراي نقاط اشتراك بسيار هستيد، در آستانه انتخابات مجلس هشتم، نسبت به اين مسائل واكنش نشان دهيد! اين موارد سياسي است، ديني نيست كه دردي براي حزب‌گرايي ايجاد نكند! مسأله، مسأله‌اي سياسي است و بسيار جدي!
ملت به ياد دارد تخريب مافياي اصلاح‌طلبانه و اصول‌گرايانه عليه رئيس‌جمهور را كه نسبت به سفر وي به آمريكاي لاتين صورت گرفت. دين‌داري ابطحي وبلاگ‌نويس محمدخاتمي، روزنامه جمهوري و بسياري از هم‌آوايي‌هاي راست و چپ در اين زمينه كه چرا احمدي‌نژاد با سوسياليست‌هاي اين خطه ارتباط برقرار كرده است!؟


دو کلمه در باره فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام و دختر حجت الاسلام علی دوانی
به قلم وحيد کاظم زاده قاضی جهانی
استاد علی دوانی متاسفانه پس از رحلت اش در 18 دی ماه سال گذشته به محاق تندرویها و بد اخلاقی های سیاسی که در نوشتار روزانه دخترش خانم فاطمه رجبی بود رفت ؛ دختری که پدر همواره معذب نوشته های توهین آمیزش به بزرگان نظام بود و در سالهای آخر عمرش وی را از افترا بستن و اهانت به افرادی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی برحذر نموده بود . ولی این توصیه ها هرگز در گوش دختر فرو نرفت و بعد از در گذشت پدر روز به روز شدت یافت
امید آن که رسانه ها و مطبوعات کشور حساب استاد دوانی را از دختر پرده در ایشان جدا سازند و نوشته ها ، مقالات و یادداشت های سراسر توهین آمیز و آلوده وی را به پای استاد نریزند

اينتر نت آبادی های نازنينم
دوباره فصل انتخابات شده و موقع لجن پراکنی ها رسيده
به حق چيزهای نشنيده
تو هياهوی انتخابات چه پرده دری ها که از هم نميکنند و پرونده ها که عليه هم بيرون نميکشند. حقاً که خدا جای حق نشسته

عزت زياد

No comments: