Thursday 27 December 2007

آيت الله العظما بهجت، مرجعی صاحب نفس

طلسم جامع الجهات علی دایی



خبرگزاري انتخاب ششم دی ماه ۱۳۸۶ علی دایی در طول مسابقه تيمهای سایپا و سپاهان در حالی که تسبیحی در دست گرفته بود تا پایان بازی مشغول گفتن ذکر و صلوات بود .

آقای علی دائی دو هفته قبل به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه سایپای تهران در دفتر آیت الله العظمی بهجت حضور یافته و از نزدیک با آیت الله بهجت دیدار و پاره ای از مشکلات خود و باشگاه سایپا را با ایشان در میان گذاشته بود. وی قبل از دیدار با آیت الله العظمی بهجت ، به یکی از مسئولین دفتر معظم له گفته بود که مدتی قبل شخصی با دادن نشانه هایی گفته که باشگاه فوتبال سایپا طلسم شده و طی این مدت کلیه نشانه هایی که شخص مورد نظر گفته بود درست بوده و همگی به وقوع پیوسته است و جهت بطلان این طلسم و رفع مشکلات به خدمت آیت الله بهجت رسیده است.
بر پایه این گزارش در این دیدار آیت الله العظمی بهجت نیز دستورات و توصیه هایی را به ایشان فرموده و برای ایشان و رفع مشکلاتشان دعای خیر کرده بودند و به ايشان حرز "باطل السحر" حضرت سليمان را داده بودند که به گردن خودش و تمامی اعضای تيم سايپا آويزان کند و نيز دستورات عملی از قبيل نذر و دعای جامع الجهات داده بودند. گفته ميشود اعضای تيم بجای تمرينهای هميشگی و بدنسازی به تسبيح چرخاندن و صلوات فرستادن و فوت کردن و قل اعوذ خواندن مشغول بودند. البته اين کارها بی اثر هم نبوده و به گزارش خبرنگار خبرگزاری انتخاب از کرج ، علی دایی دیروز با عمل به توصیه های ایشان توانست دومین پیروزی سایپا را رقم بزند.
گفته ميشود که قبلا هم علی دائی توسط شخصی به اسم "رضا وازلين" برای گرفتن طلسم پيروزی نزد شخص ديگری برده شده بود. ولی اجرای دستورهای آن پيرمرد ظاهراً اثر معکوس ميکرد و هميشه باعث پيروزی تيمهای حريفان ميشد.

No comments: