Tuesday 25 December 2007

پشت پا زدن به تعاليم مسّلم اسلامی در روز روشن

واژگونی ارزشها در چشم "باند موتلفه


ايها االناس در ملک ری گردن کلفت بازی را اقتدار گرائی نام نهاده اند اما قرآن فرموده

" ولا تصعر خدک للناس و لا تمش فی الارض مرحاً"
قرآن – آيه هژده- سوره لقمان

حکيمی فرزند ناباب خويش را گفت "منم زدن" و اقتدار طلبی را از که آموختی؟
گفت از بادامچيان

- ۰۴ دي ۱۳۸۶
عصر ديروز، (سوم دی) جلسه مناظره اسدالله بادامچيان، قائم مقام مؤتلفه اسلامي و رجبعلي مزروعي، عضو حزب مشارکت ايران اسلامي به همت بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت برگزار شد
خلاصه مطالبی که بادامچيان گفت به قرار زير است

من هم در اقتصاد حوزوي و هم اقتصاد دانشگاهي تخصص دارم
من دکتراي روابط بين الملل دارم
من در ادبيات صاحب سبک هستم
من بيش از پنجاه جلد تأليف دارم
من تأکيد دارم که مجلس هشتم بايد مقتدر باشد، اقتدار با قدرت طلب بودن فرق دارد
من اتهام نمي‌زنم، آنچه ميگويم و مينويسم اتهام زنی نيست اطلاع رسانی به نسل جوان است
من با اصلاح طلبان و دوم خردادی ها مخالفم چون تفکر اصلاح‌طلبان مورد تأييد غربي‌هاست، چرا بيگانگان از اصلاح‌طلبان حمايت مي‌کنند؟تفکر اصلاح‌طلبان با تفکر امام و قانون اساسي تفاوت اساسي دارد
من به امام گفتم: بني صدر آمريکايي است. امام لبخند زدند و گفتند: دليلي هم داري؟ بعد معلوم شد من درست ميگفتم

کجکول
بهتر بود آقای اسدالله بادامچيان بجای اين همه "منم منم زدن بيفرجام" و به عوض آن که وقت خود را برای سياه کردن صفحات پنجاه جلد کتاب تلف ميکردند، يک کمی هم فکر ميکردند.
اشخاصی امثال بادامچيان بايد بدانند که به ادب و فرهنگ ايران همان خدمتی را که سعدی و فردوسی با سخنوری های خود انجام دادند، ميتوانند با خاموشی های خود انجام دهند.

خبرگزاري فارس
محمدحسين صفار هرندی سرمقاله نويس سابق کيهان و وزير فرهنگ و ارشاداسلامي کابينه احمدی نژاد گفت

با حمايت‌هاي خاص رييس جمهور و مجلس شوراي اسلامي سال آينده سال پربارتري در بخش فرهنگ در پيش رو خواهيم داشت، و شاهد رونق بيشتري در بخش فرهنگ خواهيم بود

کجکول
ما به آقای وزير ارشاد پيشنهاد ميکنيم به عنوان گام اول رشد فرهنگ در سال آينده جلوی انتشار نوشته های آقای اسدالله خان بادامچيان و داماد سرخانه ايشان " ابو شقی" را بگيرند
ما گفتيم. اما کو گوش شنوا
عزت زياد

No comments: