Saturday 24 May 2008

موضعگیری بسیار مهم حجت الاسلام روحانی نژاد

نفوذی های دشمن در صفوف خودی را بشناسیم
.
اعلام خطر: گردان هادیون میخواهند لرستان و آذربایجان غربی را به آشوب بکشند
.
تمامی اقلیت های دینی و مذهبی در کشور در چهارچوب قانون اساسی مجاز به فعالیت هستند, و نباید اجازه دهیم بافعالیت این گروهها ,دشمن فرصتی برای سو استفاده پیدا کند . هرچند که, فرقه های انحرافی وهابیت و بهائیت برای ایجاد نفاق و تفرقه و مقابله با اسلام در کشور شکل گرفتند.
ارومیه - خبرگزاری مهر: ۱۳۸۷/۰۳/۰۴- معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت الاسلام روحانی نژاد در راس هئیتی به منظور بررسی مسائل ومشکلات فرهنگی استان آذربایجان غربی به این استان سفر کرد.دیدار با روسای دفاتر تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، روحانیون طرح مستقر،اقشار تاثیرگذار و... از مهمترین برنامه های وی در سفر دو روزه به این استان است.
به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد معاون فرهنگی وامور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بعد از ظهر روز شنبه در جمع کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تهدیدات کنونی از سوی استکبار جهانی که به عنوان ناتوی فرهنگی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، استان آذربایجان غربی به دلیل هم مرز بودن به سه کشور خارجی و دارا بودن اقوام و مذاهب مختلف بیش از سایر مناطق کشور در معرض این تهدیدات قرار دارد.
هر دو مذهب وهابیت و بهائیت در کشور پایه و اساس ندارند و به عنوان فرقه های مجهول مطرح هستند،هیچ یک از این فرقه ها ریشه در اسلام ندارند که این امر باید مورد توجه مسئولان فرهنگی در سطح استانها قرار گیرد.تمامی اقلیت های دینی و مذهبی در کشور در چهارچوب قانون اساسی مجاز به فعالیت هستند و نباید اجازه دهیم با فعالیت این گروهها دشمن فرصتی برای سو استفاده پیدا کند.توطئه ترویج ادیان جعلی از سوی کشورهای غرب سازماندهی شده است، مسئولان و کارشناسان فرهنگی در کشور به خصوص دراستانها غرب کشور تمامی تلاش خود را برای مقابله با این تهدیدات به کار گیرند.
وی وجود گویشها و مذاهب مختلف و هم مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور خارجی را فرصت بسیار ارزشمند برای تعاملات دینی و فرهنگی است اگر از این فرصتها به خوبی استفاده نشود به عنوان تهدید جدی تلقی خواهند شد.توسل به مشترکات دینی و مذهبی تحت عنوان اتحاد ملی و انسجام اسلامی، گسترش سلسله نشست های گفتمان دینی در سطح اقشار مختلف جامعه، کارآمد کردن روش های سنتی و نوآوری تحت عنوان روشهای مدرن در عرصه تبلیغات را از مهمترین راهکارهای مقابله با این توطئه های عنوان کرد.
در ادامه این نشست توجه به مسائل فرهنگی در بین دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و زنان را به عنوان آسیب پذیرترین و تاثیرگذارترین اقشار جامعه مورد تاکید قرار داد تبلیغات اسلامی در تمامی استانها باید این ظرفیتها را به خوبی شناسایی کرده و برنامه ریزی اصولی آنها را در جهت گسترش فرهنگ دینی و اسلامی می توانند به خوبی هدایت و راهنمایی کنند
.

No comments: