Sunday 17 February 2008

پاسخ حسینیان جنایت پیشه



يک‌شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۸۶
توضیح روح الله حسینیان درباره‌ نامه‌ سرگشاده حمید انصاری

نواندیش: چندی پیش "نواندیش" اقدام به انتشار نامه آقای حمیدانصاری قائم مقام موسسه نشر و آثار امام خمینی(ره) خطاب به آقای روح الله حسینیان نمود.
بدنبال انتشار این مطلب که از سوی سایت و به نقل از ایسنا منتشر گشت ، آقای روح الله حسینیان توضیحی در این باره منتشر ساخت که "نواندیش" دیر از آن مطلع و اکنون اقدام به انتشار این توضیح می کند
:
هنوز از شایعه انصراف اینجانب چیزی نگذشته كه دروغ دیگری از قول آقای انصاری علیه اینجانب ساخته و پرداخته شد. ای كاش می‌دانستم این شایعات و دروغ‌پردازی تنها یك تصادف است یا یك برنامه. چند روز پیش شایعه كردند كه اینجانب از كاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی انصراف داده‌ام. رسانه‌های دوم خردادی و ضد انقلابیون همزمان ده‌ها تحلیل را كه "چه شد حسینیان آمد و رفت" "چرا حسینیان را آوردند و بردند" "چرا حسینیان از گردونه اصول‌گرایی بیرون انداخته شد؟" و ده‌ها تحلیل دیگری كه بر مبنای یك دروغ ساخته شد، منتشر كردند. اینك دروغی دیگر از قول آقای حمید انصاری به اینجانب نسبت داده‌اند كه خبرگزاری ایسنا كه از ابتدای تأسیسش بنای بر دشمنی و تهمت‌پراكنی علیه اینجانب را داشته است مفصل روی سایتش آورده است.
آقای حمید انصاری در این نامه ضمن توضیح سخنان بعضی از فرماندهان نظامی در خصوص دخالت نظامیان در مسایل انتخاباتی و موضع‌گیری آقای سیدحسن خمینی می‌افزاید كه مطالب وی "واكنش‌هایی را نیز موجب شد؛‌ اما آنچه موجب شگفتی است مطلبی است كه به عنوان اظهارات ریاست محترم مركز اسناد انقلاب اسلامی جناب حجت‌الاسلام حسینیان منتشر شد. ایشان كوشیده است تا اظهارات فرمانده محترم كل سپاه مبنی بر حمایت سپاه و بسیج از تقویت اصول‌گرایان در انتخابات آینده را به معنای دفاع سپاه از ایدئولوژی اصول‌گرایی تفسیر كند..." آقای انصاری آنگاه در سه صفحه اینجانب را مورد خطاب قرار داده و به نصیحت پرداخته‌اند.
البته آقای انصاری منبع خبر را مشخص نكرده‌اند و خود هر چه در خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر جستجو كردم چنین خبری را نیافتم. ای كاش می‌دانستم آقای حمید انصاری از كجا این دروغ بزرگ را برساخته‌اند و منشأ این دروغ كجا بوده است؟
شگفتا كه من لااقل در این چند سال اخیر تا این لحظه نه كلمه‌ای در مورد دخالت یا عدم دخالت نیروهای نظامی در انتخابات گفته‌ام و نه مصاحبه‌ای كرده‌ام و نه مطلبی را نوشته‌ام و جالب این است كه هنوز نه مطالب فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دیده‌ام نه از مصاحبه حاج حسن‌آقا اطلاعی دارم.
البته از نصایحی كه جناب آقای انصاری در این نامه به اینجانب داشته‌اند و مرا از تأویل سخنان امام خمینی برحذر داشته‌اند تشكر می‌كنم و آرزو می‌كنم كه آقای انصاری همیشه مدافع نظرات و اندیشه‌ی امام خمینی باشند؛‌ولی چقدر دلم می‌خواست آن روزی كه غاصبین دوم خردادی اندیشه‌های امام خمینی را متعلق به موزه‌های تاریخی می‌دانستند و پیوسته در صدد حذف اسلامیت نظام برآمده بودند و ندای سكولاریسم دینی سر داده بودند و به دنبال پوپولیسم دینی به جای قرائت امام خمینی از دین بودند،‌آقای انصاری واكنشی از خود نشان می‌دادند. البته فرصت هنوز است و آرزو می‌كنم وی به جای شایعه‌سازی علیه این بنده‌ی‌ خدا، بی‌بهانه به تبیین مبانی فكری امام خمینی بپردازند كه جامعه‌ی امروز ما سخت نیازمند آن افكار بلند الهی است.
شایان ذکر است این جوابیه برای خبرگزاری ایسنا نیز فرستاده شده که تا کنون از درج آن خودداری نموده اند

No comments: