Tuesday 26 February 2008

زندانی کردن، کوتاه ترين و ساده ترين راه حل در قوه قضاييه

دفاع تمام‌قامت سايت دولت از نوسازي

تاريخ انتشار: - ۰۶ اسفند ۱۳۸۶
گفتني است پس از طرح انتساب سايت نوسازي به دولت، اين امر به شدت تكذيب شد
سايت اصلي منسوب به دولت با انتقاد شديد از برخورد با سايت نوسازي نوشت
بازداشت مدیرمسئول سایت اینترنتی نوسازی با شکایت مدعی العموم در حالی صورت گرفت که طی 5/2 سال اخیر بیشترین حجم تخریب و دروغ سازیها علیه رئیس جمهور با چنین واکنشی روبرو نشده و اين طيف در آزادي به سر مي‌برند و رسانه های مخالف دولت طی 5/2 سال گذشته حجم وسیعی از حملات تخریبی و دروغ سازی ها را علیه ترتیب داده بودند اما این اقدامات به بازداشت عوامل تخریبگر منجر نشده بود
شايان ذكر است اولين سايتي كه مقالات گهربار خانم رجبي همسر سخنگوي دولت را به صورت اختصاصي منتشر مي‌كرد، سايت نوسازي بود
.
نظرات كاربران
▪ حتما اينكه مردم معتقدند خانه و اجاره مسكن ارزان شده؛ دارند دروغ پردازي ميكنند. طرح تثبيت قيمت كه الا ماشاالله... اينكه ساعت رسمي كشور، ساعت شروع كار بانكها و توزيع سوخت و بنگاههاي زودبازده طرحههاي خوبي بودند....گفتن ندارد باز هم بنويسم؟؟؟؟
▪ خیلی بد جنسانه تیتر می زنید . این دفاع تمام قامت از نوسازی نیست ، اطلاع رسانی در مورد معترضین به خود است.

▪ به نظر شما توقیف سایت بازتاب و امثال آن در راستای برخورد آرام دولت به منتقدان ملایم خود بود؟
▪ اصحاب کیهان و حامیان دولت خصوصا" همسر محترم سخنگوی دولت هر گاه میخواهند افرادی و یا جریانی را در کشور تخریب کنند ، به حمایت صدای آمریکا و بی بی سی و رادیوهای بیگانه از آن جریان استناد میکنند وشروع به تبلیغات جهت دار میکنند. ولی از آنجائیکه خداوند تبارک و تعالی در جای عدل نشسته است ، مکر آنها را به خودشان بر میگرداند. چند شب پیش تلویزیون صدای آمریکا با اجرای جمشید چالنگی به شدت از سایت نوسازی حمایت و توقیف آن را محکوم کرد. حال میخواهم بدانم در جائیکه صدای آمریکا از این سایت حمایت میکند چر ا حامیان دولت نهم همنوا با آمریکا از سایت نوسازی حمایت میکنند؟این همنوائی چه معنائی دارد؟چرا با دشمن ملت ایران همسو میشوند؟
▪ خود کرده را تندبیر نیست!متاسفانه وقتی دولت از ابتدای کار خود به تخریب سایر چهره ها و دول قبلی پرداخت باید انتظار روزی را می کشید که خودیهایی که منافعشان تامین نشود می توانند به تخریب چهره اش ! بپردازند.
▪ بسیار عجیب است که دولت خود را با بیت امام مقایسه می کند. بسیار عجیب است که توهین ها و افتراهای بی نظیر وارد شده به بیت امام با انتقادات به عمل آمده از رییس جمهور برابر درنظر گرفته می شود.

No comments: