Monday 7 January 2008

آيت الله العظما حضرت ناصر المکارم الشيرازی تکذيب فرمودند


امان از دست آقا زاده سلطان العظمای شکر ايران و خاورميانه


همه شاهدند که حضرت سلطان شکر ايران و خاورميانه حتی برای صرف صبجانه به خوردن قند اکتفا ميفرمايند و به شکر اعتنائی ندارند. ايشان امور معضله شکر را به دست آقا زاده خود سپرده اند و از راه شرعی فرموده اند که ما با شکر کاری نداريم

دی ماه ۱۳۸۶ خبرگزاري انتخاب
دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به نامه جمعی از مقلدین ایشان در آذربایجان شرقی در مورد شایعات مافیای شکر در کشور و مرتبط ساختن دلایل گرانی قند و شکر به ایشان اعلام نمود :در مورد این شایعات بارها و بارها این قضیه را تذکیب کرده ایم . بقیه را به خدا سپرده ایم اگر پاسخی دارند در پیشگاه عدل الهی مطرح کنند.
به گزارش سرویس دین و اندیشه خبرگزاری انتخاب دفتر حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پاسخ به نامه جمعی از مقلدین ایشان در آذربایجان شرقی در مورد شایعات مافیای شکر در کشور و مرتبط ساختن دلایل گرانی قند و شکر به ایشان اعلام نمود :در مورد این شایعات بارها و بارها این قضیه را تذکیب کرده ایم . بقیه را به خدا سپرده ایم اگر پاسخی دارند در پیشگاه عدل الهی مطرح کنند.
متن نامه ارسالی بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن اارحیم مسئول محترم دفتر حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی زید عزه العالی با سلام و عرض ادب و احترام در آنچه خواست و خشنودی خداوند رحمن است زحمت افزا می شویم. به استحضار می رساند که گروهی در میان مردم اقدام به تکثیر شایعات بخصوص در مورد مرجع تقلید آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی می نمایند و با عنوان اینکه معظم له مافیای شکر در کشور بوده و دلیل گرانی قند و شکر شخص ایشان می باشند لذا مقلدین آن بزرگوار از حضرتعالی عالی در خواست می نماید جهت روشن شدن قضیه اطلاعیه ای صادر نمایند.خداوند در مسیر خیر یار و یاورتان باد انشاء الله.

با احترام جمعی از مقلدین معظم له در آذربایجان شرقی

به گزارش سرویس دین و اندیشه خبرگزاری انتخاب ، دفتر آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به این سوال مرقوم نموده:
بسم الله الرحمن الرحيم
با اهداء سلام و تحيت؛ بارها و بارها این قضیه را تذکیب کرده ایم . بقیه را به خدا سپرده ایم اگر پاسخی دارند در پیشگاه عدل الهی مطرح کنند.
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دفتر آيت الله العظمی مکارم شيرازی / بخش استفتاءات


نظرات كاربران :
آیا نمیشود آقای مکارم از دولت امام زمانی بپرسد یا دستور دهد یا خواهش کند که لیست اسامی وارد کنندگان قند و شکر را اعلام نمایند تا رفع شبهات گردد؟ بالاخره این شکر ها را یکی وارد کرده!بااین اعلام دولت از آقایان جنتّی و مصباح هم رفع اتهاّم میگردد آیا کار خداپسندانه بهتر ازاین که از سه مرجع تقلید با یک اطّلاعیه رفع سوء ظن گردد؟ جلال
سلام بمسؤلین سایت ، سلام بخوانندگان

در این دوره که نفوذ معنوی عده ای از روحانیون کاسته شه ، اما بدلائلی که اکثرا" از آن آگاه میباشند پذیرفتن چنین شایعاتی کار بسیار مشکل و خارج از عقل و منطق نیست . مسأله ء آقا زاده ها و نقش آنان در مراودات تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی، مسألهء دیروز و امروز نیست و در حد شائعه نیز باقی نماند بلکه در برخی موارد بهر دلیل به اثبات هم رسیده است. بنا براین این « جمعی از مقلدین ایشان در آذربایجان شرقی» که از شیوه های قدیمی، که از قبل از انقلاب هم وجود داشته دیگر رنگ باخته است و پاسخ معظم له نیز مسأله را منتفی نمیکند. اگر روزی روزگاری اسامی پشت پردهء انحصارت وارداتی و صادراتی و همچنین نقش آنان در توزیع نیازمندیهای عمومی مطرح گردد، آن زمان میتوان گفت تا سیه رو شود هر که در او غش باشد .آنان که برای دستبابی به قدرت یکبار غلط خوردند ، غلط خوردن های بار دوم وسوم و ... زیاد مشکل نخواهد بود و تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل. رضا


سلام

بیایید و ببینید چه بلایی سر کارخانه قند دزفول و کارکنانش آمده .

متشکرم از دزفول
ايت الله توضيح نداده اند كه ايا پسر ايشان از تجار بزرگ و فعالان عمده شكر در ايران هستند يا خير؟ و ايا حساب ايشان با اقازاده جدا است يا خير؟

No comments: