Saturday 29 March 2008

قل اعوذ برب الناس

نسناس


در کتابهای عجائب شناسی در تعریف "نسناس" نوشته اند جانوری است که بردوپا برمیجهد و مانند نصف انسان است. کجکول پیشنهاد میکند که در کنار این شرح کتبی یک عکس هم ضمیمه بشود تا خوانندگان "عجائب المخلوقات و غرائب الموجودات" بهتر مفهوم "نسناس" را درک کنند.
اما کدام عکس را؟
کجکول پس از ساعتها و روزهای دراز بررسی و وارسی به این نتیجه رسید که هیچ کسی در دنیا نیست که بهتر از حجت الاسلام و المسلمین (!!) جواد محرابی مستحق دریافت لقب نسناس در دایره المعارف جانور شناسی باشد

جواد محرابی ، نسناسی است که باید از شر ذات و صفاتش، بندگان خدا به "رب الناس" پناهنده شوند. او حقیقتاً دارای نواقص مادرزادی بسیار زیادی است و به علت شدت این نواقص از زمره آدمیزادگان بیرون جسته و در عداد اراذل ضال و ذلیل جا گرفته است
حیف از قلم و مرکب و کاغذ که برای شرح رذائلش مورد استفاده قرار گیرد چون جمله فضائلش را اگر در یک طبق ترازو بگذاری، فضله موشی در طبق دیگر برآن سنگینی میکند
این نسانس و شرالناس از چند سال پیش رساله حجت الاسلام و المسلمینی خود را با نوشتن کتاب " از کوی صوفیان تا حضور عارفان" به ثبت رسانید، اما چون بسیار ترسو و جبون و بی جربزه و ذاتاً زبون و ناچیز بود خود را در پشت نام من درآوردی " محمدتقی واحدی" پنهان کرد و بعد برای این که گریبانش به دست عدالت نیفتد در چاپ بعدی کتابش - که توسط همپالکیهایش که دارای چاپخانه و بساط چاپگری هستند- منتشر شد ادعا کرد که محمدتقی واحدی از بام فرو افتاده و تا قعر درک در هیچ منزلی نایستاده و اکنون در برابر زبانیهء دوزخ در حال حساب پس دادن برای جرائم بیشمارش برعلیه بندگان خدا است.
اما کار به اینجا ختم نشد. این حجت الاسلام قلابی برای آن که خوش خدمتی های خودش را به اربابان غارتگرش ثابت کند یک سایت ورشکسته و منحطی به نام "خرقه پشمینه" زیر نام مستعار صابرقدسی به راه انداخت و تنور صوفی ستیزی را گرم کرد.
اما وقتی کتاب درکوی صوفیان را ورق میزنی و اراجیف او را میخوانی و دوباره همانها را به عنوان محتوای سایت ورشکسته خرقه پشمینه مشاهده میکنی بر قلت سواد این نسناس اسف میخوری و بر مدرسه و حوزه ای که این شخص از آنجا فارغ التحصیل شده هزار تف و لعن میفرستی که چگونه بجای آموزش الفبای فارسی و عربی ، کار با ناکسی و اوباشی و نامردمی افتاده و بس. ایکاش حوزه های این چنینی برچیده شود و بجایش کلاسهای "اکابر" دائر گردد، که به این اشخاص بیسواد فرق میان طاء "دسته دار" و ت "نقطه دار" آموزانده شود.
این نسانس ِشرالناس ِبیسواد هر از چندگاهی نیز نامه هائی برای عالیترین مقامات مملکتی سرهم بندی کرده و زیر عنوان چند تن از طلاب حوزه علمیه قم آن را در سایت کذایی خرقه منتشر کرده است

کجکول تاکنون نامی از این نسناس به میان نمی آورد چون قصد نداشت او را نام آور کند. اما حالا این نسناس جواد محرابی جرات پیدا کرده و برای حجت الاسلام نواب مسئول فصلنامه هفت آسمان خط و نشان میکشد و یا در رجا نیوز برعلیه مسئولان صداوسیما سروصدا به راه میندازد که چرا اسمی از تصوف دربرنامه ها و مقاله هایشان به میان می آورند، با نام و نشان از او یاد میکند و پته او را برآب میریزد، اگرچه آبروئی ندارد که کجکول بخواهد آن را بریزد. خدا اورا ذاتاً از بطن مادرش بی آبرو و بیسیرت به دنیا آورده است. و به قول حافظ
گلیم بخت کسی را که بافتند سیاه
به آب ِ زمزم و کوثر، سفید نتوان کرد

این نسانس جواد محرابی هرجا ئی مانند قم و بروجرد آتش به پا میکند خودش مانند سمندر هفت خط و جادوگران ودوئیست" دور آن پاکوبی میکند و قهقهه سیاه نسناسانه سر میدهد.
اما دود سیاه این آتش فقط دامن این نسانس را نگرفته بلکه کل کارنامه حکومت و حاکمیت را در افکار عمومی مردم ایران و جهان سیاه کرده است. اگر مسئولان امور قدری عاقبت اندیش بودند، بجای به تعطیل کشاندن و قفل زدن بر سایت شیعه نیوز دهان این نسانس و همپالکیهای عقرب صفت او را میدوختند. برای خودشان عاقبت بخیری بیشتر داشت. تاریخ فردا بهترین داور است

حال نوشته ای که عمق ذلت و ضلالت این نسناس را آشکار میکند از سایت رجا نیوز برای شما نقل میکند. قضاوت درباره این نسناس با شما خواننده منصف است
زنگ خطر تبليغ فرقه‌ها در صداوسيما


جواد محرابي- قم

صدا وسيما به عنوان مهمترين وتاثير گذارترين رسانه بايد از مهندسي فرهنگي ويژه اي بر خوردار باشد.

شيوه هاي مختلف تهاجم فرهنگي دشمن وتلاش جهت استحاله تشيع، زنگ خطري است كه بايد همه متوليان فرهنگي كشور بويژه صدا وسيما در جهت مقابله با آن هوشياربوده وضمن شناخت آسيب هاي وارده در جهت مقابله با آن وتقويت مباني فكري نسل جوان كوشش نمايند.

يكي از شيوه هاي تهاجم كه در دهه گذشته عليه انقلاب اسلامي رنگ ولعاب بيشتري گرفته مساله ترويج فرقه گرايي وايجاد انحراف در آموزه هاي تشيع است.

در اين بين صدا وسيما به عنوان رسانه ملي از اين آسيب نيز در امان نبوده وهر روز بر آسيب هاي آن در اين مساله افزوده مي شود.

ترويج عرفانهاي منفي اعم ازفرقه هاي صوفيه وتبليغ عقايد آنها وشبه عرفانهاي نوظهور كه عمدتا سكولار هستند، از جمله اهداف دشمن است.

شايد بتوان يكي از مهمترين روشها براي مقابله با اسلام انقلابي را صوفي گري ناميد.

استفان شوارتز (نویسنده وتحلیلگر غربی) فاش می کند، بر اساس طرحی محرمانه که در پنتاگون (وزارت دفاع امریکا) بررسی شده است، یکی از هفت هدف دنیای غرب برای موفق شدن در دنیای اسلام، کمک به بازگشت تصوف به این جوامع است که به عنوان جایگزین و رقیبی برای اسلام رادیکال به شمار می رود.برنارد لوییس هم در کنفرانسی که در بنیاد نیکسون برگزار شد، به دولت بوش پیشنهاد کرد برای ارتقای سطح گفتگو بین آمریکا و دنیای اسلام با شیخ محمود هشام کعبانی رهبر بزرگ ترین گروه صوفیه به مذاکره بنشیند.

نویسنده آنگاه خصوصیت صوفیه را بررسی کرده و می افزايد: ایران به عنوان یکی از کانون های مهم صوفیه در جهان اسلام است.

وی خاطر نشان می کند بیشتر آثار صوفیه به زبان فارسی است . شوارتز می نویسد: پلورالیسم و میانه روی تصوف چه بسا نقش تعیین کننده ای در دوره گذار جهان اسلام داشته است.

مستر همفر، جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی، در خاطرات خود برنامه دولت انگلستان را در مورد مقابله با اسلام (اسلام بيدار ودشمن ستيز) اینگونه بیان می کند:

«گسترش همه جانبه خانقاه های دراویش، تکثیر و انتشار رساله ها و کتاب هایی که مردم عوام را به روی گرداندن از دنیا و مافیها وگوشه گیری سوق می دهد».

مساله صلح كل بودن تصوف كه در آن صوفي كاري به سايرين ندارد وهمه را حق مي داند (پلوراليسم) همان چيزي است كه غرب در قرن اخير سعي در ترويج آن در بين امت اسلامي داشته است.

بيداري انقلابي جهان اسلام كه مرهون انقلاب امام خميني رحمت الله عليه است، زنگ خطري براي دشمنان اسلام بوده وباعث تزلزل پايه هاي ليبرال دموكراسي غرب شده است.

در دهه گذشته با تساهل وتسامح برخي مسئولين، فرقه هاي صوفيه مجدداً فعال شده و برخي از آنها توانستند خانقاه هاي خود را در ايران تكثير نموده و به جذب جوانان انقلابي ايران بپردازند.

متاسفانه صدا وسيما در مقابل اين جريانات انحرافي نه تنها كار مثبتي انجام نداده بلكه بعضاً خود مبلغ اين جريانات شده است.

حضور برخي چهره هاي فرقه اي در صدا وسيما وتبليغ آزادانه اعتقادات صوفيانه وپخش مكرر برنامه هاي دراويش از جمله رقص سماع كه هيچ سنخيتي با احكام تشيع ندارد، از جمله اين آسيب ها مي باشد.

ساخت ويژه برنامه اي براي تجليل از دكتر گنجويان قطب فراري وفراماسون فرقه صوفي ذهبيه به نام ميراث گرانبها از شبكه دوم در سال گذشته ومصاحبه مكرر با جانشين وي (قطب صامت فرقه)، مصاحبه طولاني با يكي از بازيگران صوفي صدا وسيما و پخش مكرر تصاوير اقطاب يكي از فرقه هاي صوفيه به همين بهانه در اخبار سراسري ساعت 14
وپخش رقص سماع در برنامه هاي مختلف كه آخرين آن در برنامه بشارت در روز عيد ميلاد رسول گرامي اسلام بود، از جمله اين برنامه هاست.
اين در حاليست كه نظر مراجع معظم تقليد بويژه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي جايز نبودن حضور در برنامه ها و مجالس دراويش است.

اميدوارم مسئولان صدا وسيما همانطور كه براي نظارت وسياستگذاري برنامه هاي سلامت در صدا وسيما شوراي سلامت تشكيل داده اند براي جلوگيري از تبليغ انحرافات وبدعتها شوراي سلامت ديني هم تشكيل دهند تا خداي نكرده با دست خود در دام توطئه دشمن نيفتيم

1 comment:

Anonymous said...

آقاي محترم
هر چند مرام فرقه شما ايجاب مي کند که بر اي هر کاري دروغ بگوييد اما خوشحالم که مي بينم دو مقاله وچند سخنراني از بنده اين قدر اثر گذار بوده است.
در مورد اتهاماتي که به بنده زديد بويژه در مورد کتاب در کوي صوفيان ووبلاگ خرقه پشمينه هر چند بنده اين سعادت را نداشتم ولي براي اينکه دروغگويي امثال شما را نشان دهم بهترين مکان دادگاه مي باشد.شما را دردادگاه ميبينم.هر چند يکي از دوستان درويش شما را بهخ بنده معرفي کرده است.محرابي