Tuesday 20 November 2007

نظريه پياده نظام دشمن و مؤتلفه


حزب مؤتلفه از نهادهاي پنهان حاكميت در ايران است كه رتق و فتق امور سياسي را بطور پنهان در دست دارد. اعضاي اين حزب از گروههاي وابسته به بازار هستند و برخي از آنان نظير عسگراولادي تازه مسلمان اصلا يهودي الاصل ميباشند كه مسلمان شده‌اند.
گفته ميشود كه محل منابع مالي اين حزب بيشتر از طريق تجارت و بازرگاني كالا بالاخص كالاي قاچاق صورت ميپذيرد. شاخه برون مرزي اين حزب جهت مداخلات برون مرزي از طريق كميته امداد امام دفتر مستقر در ابتداي جاده قديم شميران هدايت ميگردد.گردانندگان اين تشكيلات برخلاف نام حزب كه برخود نهاده اند داراي دستگاه امنيتي عريض و طويلي است كه قدرت مداخله در همه اركان سياسي و مذهبي كشور را به خود ميدهد.
نظريه اخير پياده نظام دشمن كه در روزنامه جمهوري اسلامي مورخ 17 مهر 1386 چاپ گرديددراويش را همتراز وهابيون تركمن صحرا و تروريستهاي بلوچستان و به عنوان پياده نظام دشمن معرفي كرده و وجود آنها را بسيار خطرناك دانسته و برخورد با آنها را الزامي دانسته است.http://www.jomhourieslami.com/1386/13860717/13860717_jomhori_islami_01_sar_magaleh.HTML
پرداختن اسدالله بادامچيان به اين نظريه ضد ملي و خطرناك يكي از شبهات مداخلات مؤتلفه در اقدامات اخير برعليه دراويش را قوت ميبخشد. بادامچيان در همايش بزرگ اصولگرايان هرمزگان در 21 آبان 1386 با اشاره به اين نظريه اعلام ميدارد كه نفوذ پياده نظام دشمن جدي است. متن اين سخنراني كه بخشي از آن توسط خبرگزاريها منجمله خبرگزاري فارس منتشر شد حاكي از تأييد نظريه فوق است
موتلفه اسلامي در نشست استاني اصولگرايان هرمزگان گفت: موقعيت كنوني انقلاب اسلامي در منطقه و جهان خطيراست ولي انقلاب اسلامي به مدد حضور يكپارچه مردم و تحت رهبري ولايت فقيه ،هيچگاه به اين اندازه پر قدرت در صحنه جهاني ظاهر نشده است و دشمنان آن نيز هيچگاه به اين اندازه ضعيف و زبون نبوده‌اند. اسدالله بادامچيان افزود : براي اينكه ما همچنان در اين موضع مستحكم بايستيم بايد مسير وحدت ملي و انسجام اسلامي را باهوشياري طي كنيم و از تفرق بپرهيزيم. وي گفت: ايران اسلامي بايد ظرفيت هاي فراوان خود را در راه تبديل شدن به كشور برتر منطقه پيدا نمايد كه اين امر با همان اصولگرايي خط امـام و رهـبـري و نـمايندگان مجلسي كه در اين خط باشند، محقق مي‌شود. بادامچيان بيان داشت: اگر چه در اين همايش قصد نقد دولت اصلاحات رانداريم اما نمي توان از بيان برخي سوء مديريت ها نيز چشم پوشي كرد ،چگونه قابل توجيه است كه حجم واردات 14ميليارد دلاري در سال 76 ،هشت سال بعد يعني در سال 83به حدود چهار برابر برسد ، چه كسي پاسخگوي اين فاجعه پنهان اقتصادي و تحميل آن بر ملت است. وي در ادامه حفظ وحدت را به عنوان موثرترين ابزار مقابله با تهديدات دشمنان اعلام كرد و افزود: واقعيت اين است كه استمرار اصولگرايي و ارائه خدمت به جامعه، تنها در سايه وحدت اصولگرايان امكانپذير است. قـائم مـقـام دبـيـركـل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه نتيجه اين وحدت، تجميع ظرفيتهاي موجود جامعه و همچنين ارايه خدمات مناسب‌تر براي حل مشكلات مردم خواهد بود، افزود: در اين حال وحدت زمينه‌ها را براي موفقيت‌هاي بيشتر در عرصه‌هاي مختلف به ويژه سياسي و انتخابات فراهم ميكند و هرچند رقابت درون گروهي يك امر طبيعي است اما اصولگرايان به دليل اعتقاد به چهار اصل انقلاب، نظام، امام و رهبري، قطعا مي‌توانند به وحدت برسند. وي تـاكـيـد كـرد: در اين مرحله حساس از تاريخ انقلاب كه نظام سلطه به سركردگي آمريكا همه توان خود را براي نابودي كشور به كار گرفته است، با اتحاد و همدلي و پكپارچگي دوستداران واقعي انقلاب و پرهيز از اختلاف و دودستگي، بايد مجلسي متناسب با آرمانهاي نظام مقدس جـمـهـوري اسـلامـي ايـران تـشـكيل داده و اين مـجلـس بـايـد بتواند خواسته‌هاي بحق ملت را برآورده كند. بادامچيان در ادامه بيان داشت: قطعا اين مهم بـانفوذ پياده نظام دشمن كه در اردوگاه انقلاب به دشمن چراغ سبز نشان داده و اهداف آنان رادنبال مي كند محقق نخواهد شد و اين زنگ خطر رابايد جدي گرفت. اين فعال سياسي در همين رابطه هشدارداد: استكبار جهاني با محوريت آمريكا خواهان تشكيل مجلسي است كه عناصر سازش كار، وابسته، غير اصولي و ترسو در آن حضور داشته باشند و براي رسيدن به اين هدف شوم نيز نقشه كشيده و بودجه هم اختصاص داده است. وي در ادامه گفت: براي اصولگرايان نتيجه انتخابات مهم نيست و آنچه سرلوحه فعاليت نيروهاي اصولگر است اينكه از نفوذ و رخنه دشمن جلوگيري كنند تا به فرموده امام راحل؛ انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نيفتد. نماينده طيف پيروان خط امام و رهبري همچنين از تشكيل شوراي 11 نفره اصولگرايان خبر داد و اضافه كرد: اين شورا متشكل از سه طيف پيروان خط امام و رهبري، رايحه خوش خدمت و ايثارگران و اصولگرايان تحولخواه براي هدايت امر انتخابات اصولگرايي در كشور است. بادامچيان افزود: بر اساس الگوي طراحي شده براي تشكيل جبهه متحد اصولگرايان در مركز، سه طيف يادشده اصولگر در حال حاضر در همه استان‌ها گروه 6 نفره را تشكيل داده‌اند كه با تعيين پنج چهره مرضي الطرفين ، فعاليت خود را باجديت آغاز كرده‌اند.

No comments: