Friday 30 November 2007

ماجراي حمله بروجرد به نقل از امام جماعت مسجد +اصلاحيه

حجت الاسلام بيرالوند در گفتگو با رجانيوز مطرح کرد
عين مطالبی که در سایت رجانیوز نقل شده

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم بیرالوند امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان بروجرد در گفتگو با رجانیوز، قرآن و سنت را دو شاخصه مهم مسلمانان برای دین شناسی دانست و اظهار داشت
اگر قرآن و سنت برای مسلمانان ملاک است، پس چرا صوفیان که مدعی اسلام گرایی هستند، بوسیدن زن نامحرم و یا عبادت در خانقاه را مشروع می دانند، با وجود آنکه 28 آیه در مورد مسجد و نمازگزاردن در آن وجود دارد ولی خانقاه در اواخر قرن دوم هجری توسط یک مسیحی احداث شد و از پشتوانه دینی برخوردار نیست
وی در خصوص چگونگی فعالیت صوفیه در بروجرد خاطرنشان کرد
اهل تصوف با بدعت گذاری در اسلام در زمان آیت الله بروجردی نیز پیروانی داشتند که آقای بروجردی به مخالفت سرسختانه با آنها پرداخت و در بسیاری از موارد نیز موفق شد ضربات سختی بر آنها وارد کند اما این گروه طی سالهای اخیر با تغذیه مستقیم و غیرمستقیم بیگانگان، دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرده اند.
وی در ادامه افزود:
مردم از شورای تأمین خواستند تا خانقاه صوفیان را تخریب کنند و اعضای شورای تأمین تصمیم به تخریب خانقاه گرفتند

اصلاحيه رجانیوز ؛
شوراي تأمين استان لرستان، وجود مصوبه اي مبني بر تخريب خانقاه دراويش را تأييد نكرد و خاطرنشان ساخت اين مصوبه درباره تخليه بوده است.

کجکول
چندپرسش از دادگاه ویژه روحانیت
.
دراینجا حجت الاسلام بیرالوند امام جمعه مسجدالنبی اعتراف میکند که اعضای شورای تامین استان تصمیم به تخریب خانقاه گنابادیها در بروجرد گرفتند و آنجارا خراب کردند.
بعد در اصلاحیه رجانیوز آمده که شورای تامین استان لرستان مصوبه ای که صادر کرد فقط مربوط به تخلیه خانقاه بود و نه مربوط به تخریب آنجا
اما دیدیم که خانقاه هم تخلیه شد و هم تخریب.
به دستور چه کسی؟
حالا دادگاه ويژه روحانيت حوزه اهواز اقدام به بازداشت حجت الاسلام بیرالوند و دو آخوند ديگر به اسم کشوری و بلبل زاده کرده و بنا به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی اين سه نفر باقرار بازداشت روانه زندان شده اند. آیا خانقاه به دستور اینها تخریب شده یا مقامات بالاتر.
آیا این سه نفر به اتهام نشراکاذیب و افترا زنی علیه دراویش زندانی شده اند یا به اتهام تضعیف نظام و تشویش اذهان عمومی و شکستن وحدت جامعه اسلامی و زیرپا گذاشتن دستور رهبری راجع به وحدت ملی و انسجام اسلامی ... یا به دلیل دیگر؟
چرا این حجت الاسلام بیرالوند میگوید که دراویش مستقیم و غیرمستقیم از بیگانگان تغذیه میشوند. آیا سندی دارد یاندارد؟ اگر ندارد چرا افترا میزند و اگر دارد سندش کدام است و ازکجا بدست آورده؟ او مامور اطلاعات است یا امام جمعه مسجد؟ آیا همه امام جمعه های مساجد ماموران وزارت اطلاعاتند یا حقیقتاً طالبان علوم دینی هستند که دوره های بسیار زیادی را در مدارس حوزه های علمیه به تحصیل علوم دينی و اخلاقی گذرانده اند؟
ارتباط "آقای بروجردی" داماد حاج آقا میرگراشی شیخ دبی با حجت الاسلام کشوری چيست و چرا سه چهارماه قبل از ماجراهای بروجرد پای آقای مشتاقعلی به میان کشیده شده بود و چرا آخوند کشوری از طریق داماد آقای میرمطلب گراشی مشتاقعلی از ایشان برای مناظره با آخوندهای بروجردی دعوت کرده بود؟
چرا آقای میرمطلب گراشی مشتاقعلی شیخ دبی برای خودداری از آمدن به ایران و رفتن به بروجرد برای مناظره با آخوندهای بروجردی راهی آمریکا و کانادا و اسپانیا شد و دوسه ماه در آن نواحی بسربرد؟
چرا آقای میرمطلب گراشی در مجلس شب جمعه کالیفرنیا نامه ای به امضای هفتادنفر آخوند بروجردی بیرون آورد و گفت این نامه را برای ایشان فرستاده اندو ازایشان دعوت به مناظره کرده اند.
آیا حجت الاسلام بیرالوند که اکنون توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شده حاضر به اعتراف در مورد همه این مطالب و موارد هست یا نیست؟
اگر نیست فایده بازداشت ایشان چیست؟

No comments: