Thursday 27 January 2011

عقب نشینی مذبوحانه

عقب نشینی مذبوحانه

به پشت خاکریز دروغ مضاعف

کجکول - سپاه پاسداران به دستور مستقیم "بن علی خامنه ای جلاد" و تحت نظر مستقیم نماینده نسناس او در "سپاه پاسداران"- علی سعیدی- در یک عقب نشینی ترس آلود و هراس زده به پشت خاکریز تدافعی "تحریف اخبار" پناه میجوید. این یک پیروزی بزرگ برای توده های مسلمان است. علی سعیدی در سخن پراکنیهایش گفت فتنه برعلیه خامنه ای خطرناکتر از فتنه برعلیه آیت الله خمینی است. این اظهارات عجز آلود، فروپاشیده شدن شیرازه ها را نشان میدهد. اما انتشار و توزیع این ورق پاره، تلاش برای شستشوی مغزی اعضای سپاه پاسداران است که اخبار ریزش گسترده داخلی آن هر لحظه از شهرها و روستاهای دور و نزدیک به گوش میرسد. خبر انتشار ورق پاره تدافعی "بن علی خامنه ای" در "سپاه نیوز" به شرح زیر منعکس شده است



پیش شماره ماهنامه "سپاه خبر" منتشر شد

سپاه نيوز: پیش شماره ماهنامه داخلی" سپاه خبر" از امروز - دوشنبه 4 بهمن 1389 - در رده های مختلف سپاه توزیع می شود.
به گزارش سپاه نيوز؛ " ماهنامه سپاه خبر" با رویکردی کاملاً خبری در زمینه اقدامات انجام شده در رده های مختلف سپاه در زمینه های گوناگون دفاعی، امنیتی، سیاسی، آموزشی، سازندگی، فرهنگی و ... منتشر می شود.
در قسمتی از یادداشت این ماهنامه آمده است:

در میان حجم گسترده اقدامات رده های مختلف سپاه در گستره ایران اسلامی و در زمینه های گوناگون از یک سو و لزوم اطلاع یابی و انعکاس مطلوب فراگیر، به موقع و آگاهی بخشی از سوی دیگر ایجاب می کند که سرمایه گذاری معقولی در عرصه فن آوری اطلاعات و اطلاع رسانی ، مدیریت اخبار و رسانه ها و بکارگیری شیوه های نوین و مدیریت شده انعکاس اخبار به عمل آید؛ هر چند در این رهگذر اقدامات شایان توجهی – که موجب رضایتمندی فرماندهی محترم کل سپاه و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه را فراهم آورده است- صورت پذیرفته است اما باید اذعان نمود که در قبال انبوهی از کارآمدی سپاه، همه تلاش های انجام شده در امر اطلاع رسانی کسری از اعشار است و جا دارد که دست اندرکاران اطلاع رسانی سپاه تلاش مضاعفی را وجهه همت خود قرار دهند تا این نقیصه مرتفع شود.این نشریه صرفاً خبری است و درصدد است تا با مساعدت و همراهی همه دست اندرکاران مسئول در زمینه اطلاع رسانی گوشه های چشمگیر فعالیت ها را در عرصه ماموریت های اصلی و فرعی سپاه منعکس نماید. این امر موجب خواهد شد فرماندهان، مسئولان و پاسداران شاغل در رده های مختلف سپاه از عملکرد یکدیگر آگاهی یافته و نوعی هم افزایی بوجود آید.

تیتر یک این شماره از ماهنامه به سخنان سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ، فرمانده کل سپاه اختصاص یافته که وی در این گفتگو اعلام کرده "در برابر تمام تهدیدها آماده ایم."
تکذیب درگیری فرمانده سپاه و رییس جمهور، آتش سوزی جنگل های گلستان مهار شد ، هواپیماهای ساقط شده آمریکا در خلیج فارس در اختیار نیروی دریایی سپاه است، کاشت الکترود شنوایی ساقه مغز برای نخستین بار در خاورمیانه در بیمارستان بقیه ا... (عج) تهران ، کنگره ملی و تخصصی حضرت زینب (س) برگزار می شود، دانشکده و پژوهشکده دفاعی (دافوس) در جاده تغییر و تحول، بسیج سازندگی در خراسان شمالی مدرسه می سازد و عضو سپاه میاندوآب مقام سوم را کسب کرد از موضوعاتی است که این شماره از سپاه خبر در حوزه های فرماندهی، نمایندگی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی، آموزشی، خدماتی، ورزشی و رفاهی به آن پرداخته است.


"
سپاه خبر" با صاحب امتیازی علی سعیدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، مدیر مسئولی رمضان شریف و سردبیری حسن علایی فعال منتشر می شود.سیدابوالفضل جعفرنژاد، روزبه قمصری، حمیدرضا متولیان، مهدی دانایی، گوهر زمانی، محمد موسوی و محسن نوری از پدید آورندگان این شماره از ماهنامه سپاه خبرند.


ماهنامه " سپاه خبر" در 44 صفحه تمام رنگی منتشر می شود.

No comments: