Saturday 1 January 2011

سترِ عورتِ دجال و سربازانِ بدنامش

سترِ عورتِ دجال و سربازانِ بدنامش

آخوندک فرومایه ای به اسم اسدالله ایمانی - نماینده ولی فقیه در فارس وامام جمعه شیراز- در نماز جمعه این هفته شیراز می گوید "حركت بر اساس شاخص رهبری صحیح و مورد اطمینان است و وظیفه مردم حركت با این شاخص است."

"مردم باید آگاه باشند زیرا دشمنان داخلی و خارجی هنوز دست از اقدامات خود بر نداشته و در حال فعالیت هستند و ما وظیفه داریم ایمان، تقوا، بصیرت، هوشیاری، اطاعت از رهبری، شناخت دشمن و شاخص كه همان تبعیت از ولی امر مسلمین است را ازدست ندهیم و همراه او حركت كنیم. امروز مجددا دست های مرئی و نامرئی می خواهند شاخص مردم یعنی رهبری را كم رنگ و گم كنند و مباحثی مطرح می شود و قدرت هایی موازی رهبری را مطرح می كنند كه مراجع تقلید همكاری و همراه رهبری در تمام برنامه ها هستند. تمام مراجع تقلید دنباله رو رهبری هستند اما دشمنان می خواهد آنها را مطرح كنند كه سایه رهبری كم رنگ شود و در حالی كه مراجع تقلید نظر رهبری را مطرح می دانند."

کجکول : به این مزدور باید گفت همان به که دجال زمان و سربازان بدنامش با گوشهء دستهای خونالودشان صورت کریه شان را بپوشانند و ستر عورت کنند. با همه این تبلیغات دروغین، .ولّی و رهبر جنایتکاران - که مرده متحرکی بیشتر نیست- هرگز در تمام طول عمر ننگینش، این مقدار بی آبرو و رسوا نبوده است. مراجع قم همه به او پشت پا زدند و با لگد غیرت او را از دروازه قم – پایتخت تشیع – بیرون انداختند. اما این دریوزگانی که پشت خامنه ا ی راه میروند، مقلد نیستند، خودشان تک به تک مراجع تقلید میمونهای وارداتی از عراق و افغانستان میباشند. ای کاش اسدالله ایمانی فرومایه بجای این که بگوید تمام مراجع تقلید دنباله رو رهبری هستند، تعارف را کنار میگذاشت و میگفت همه مقلدان رهبری، مراجع تقلید بوزینه های عراقی و افغانی هستند!!

اما در قم همه میگویند که علت دستپاچگی مداحان حوزهء گیوه چی یزدی و حمله های بی امان به حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشائی از آن جهت است که احساس میکنند که دست و بالشان توسط محمود احمدی نژاد قطع و چیده خواهد شد

No comments: