Monday 24 January 2011

جدايی از کیهان به منظور دفاع از مهندس مشائی در برابر "شريعتنداری"

جدايی از کیهان به منظور

دفاع از مهندس مشائی

در برابر "شريعتنداری"

اميرعاملی که از قِبَلِ ناسزا گويی به شجريان نامش به گوش ها رسيد، از حسین شریعتمداری جدا شده و اين جدايی را به وسيله ای برای مدح و تجلیل از حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی (و محمود احمدی نژاد) تبديل کرده است.

قبل از این هم یکی دیگر از خبرنگاران کیهان به اسم " محمدجعفر بهداد بهداد"، با منصوب شدن به معاونت حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی و انتصاب به سمت مديركلی وزارت ارشاد و سپس مديرعاملی ايرنا، از حلقه كيهان و مافیای ملعون حسین شریعتمداری جدا شده بود، حالا نوبت امیر عاملی است که ضمن فاصله گرفتن از حلقه فاسد کیهانیان، قریحه شاعرانه خود را بکار انداخته و شعر تندی عليه شريعتمداری نوشته است ودر آن كيهان را شريعت ندار و روزنامه كم تيراژی و بی اعتباری خوانده که از هرکسی تعریف کند او را خراب میکند!! امير عاملی در نوشته خود - كه در سايتهای حاميان دولت منتشر شده- نوشته است كه محبوبيت دكتر احمدي‌نژاد از 25 ميليون نفر در زمان انتخابات به 70 ميليون رسيده است و وی در خدمت به مردم از شهيد رجايی هم جلو زده است. این متن نوشته و شعر امیرعالمی خطاب به شریعت نداران کیهان است

سخنی با كيهان و جناب شريعتمداری +شعر
امير عاملی/ سوم بهمن هشتاد و نه


يكی در پاسخ به شعر اينجانب گفته است شريعتمداری كيهان مالك اشتر علی است و عاملی بد است . رسالت و خبر گزاری فارس را از نشر شعر هايم بر حذر داشته ،‌خوب اين هم نظری است اهل مطالعه ميدانند ، بيش از 20 سال است شعر ها و مقاله هايم در كيهان، كيهان فرهنگی و يكبار كيهان بچه ها چاپ می شود. دو بار كيهان فرهنگی بنده را در پشت جلد با عكس خطهايم معرفی كرده ، ايام فتنه 88 تقريبا هر روز شعری يا نقدی از من در كيهان چاپ می شد و دائم تماس می گرفتند .يك هفته پيش هم شعری در كيهان صفحه مدرسه داشتم. حالا ممكن است بعد از اين تحريم كنند كه ملالی نيست.
به نظرم پيش بينی كنندگان زلزله در دل ميگويند ان شاء الله حرف ما غلط از آب در آيد اما آقای شريعتمداری دوست دارد اگر گفت فلانی فاسد و ضد انقلاب است حرفش غلط و نادرست نباشد . البته شايد اشتباه كنم ،‌به نظرم می آيد جناب شريعتمداری كمی تا حدودی مغرور شده و همين مالك اشتر ها و تملق ها اين بنده خدا را از راه به در كرده است . از يك موضع بالا به دولت و مملكت نگاه ميكند ،‌محبوبيت 25 ميليونی و اكنون 70 ميليونی دولت احمدی نژاد را مديون دفاع های خود از دولت ميداند .
البته يك سری دفاع های طمع كارانه از دولت به دولت لطمه زده ، مشايی را چشم بسته ميكوبد كه اين حقير هم از جناب مشايی بی انتقاد نيستم اما عقيده ندارم برای خود شيرينی كردن او را كافر بدانيم ، اينها ميخواهند به احمدی نژاد بگويند بدون اجازه ما آب نخور!! دكتر احمدی نژاد هم با انديشه ای ولايی و بی شعار كارها ميكند كارستان ،‌اينها با مقاله به فتنه حمله ميكند ،‌ دكتر احمدی نژاد با عمل . به نظر نگارنده اين سطور دكتراحمدی نژاد در خدمت از "رجايی" هم جلوزده و چنان مستضعف را ياری نموده كه يك عمر آرزوی رهبری و نظام اسلامی بوده است .
هر چه احمدی نژاد جهانی تر و محبوب تر شود شريعت مدارها به اطرافيان او بيشتر حمله ور ميشوند تا جايی كه ميخواهند دكتر احمدی نژاد را در مقابل رهبر قلمداد كرده و حكم قتلش را صادر كنند . رهبر هم - تيز هوش تر از همه - خدمات دولت اسلامی را هم تاييد ميكند و هم امداد . ميخواهند با حمله به مشايی كه نه ضد ولايت است و نه ضد اسلام پايه های دولت موفق را سست كنند، چرا ؟ چون چرا برای ما تره خورد نميكنی ؟
به آقای شريعت مداری عرض ميكنم شما اگر به كسی واقعا علاقه داريد از او دفاع نكنيد چون دفاع شما موجب خراب شدن چهره او خواهد شد ، شما يك روزنامه كم تيراژ هستيد كه نتوانستيد امثال مرا جذب كنيد . جنابعالی و خيلی از كيهانيان دافعه تشريف داريد . دچار غرور شده و علی رغم بقيه صاحب روزنامه ها دائم در تلويزيون می اييد و حرفهای گنده گنده وشعاری ميزنيد كه چهار تا آدم ساده بگويند مالك اشتر هستيد .
آقا جان ! عزيز دلم!

مالك اشترِ علی، دكتر احمدی نژاد است كه اهل عمل و قوی است شما جز بد بينی و رسوا كردن چه ميكنيد ؟ سران فتنه را می شود با دو كلمه محكوم كرد شما با حمله به دشمنان واقعی و خيالی معركه گرفته ايد و ميخواهيد نقش هزار دستان را بازی كنيد . ساكت باشيد تا رهبری و دولت ولايت شعار و ولايت عمل كارشان را بكنند . امروز ها ايام سازندگی است و دور وراجی های سياسی و سياه نمايی تمام شده حالا يه قول سعدی : صدق پيش آر كه اخلاص به پيشانی نيست.

شعر امير عاملی :

خواهند تا كه دولت مردم ز خود كنند

كيهانيان مرده، شريعت ندارها

ما عاشقان دولت ياريم و بسته ايم

دل را به آه و ناله شب زنده دار ها

هی نهروانيان به علی حمله ميكنند

آنها كه داده اند زكف اعتبار ها

كيهان كجا و فهم درست كلام دوست

اينها نشسته اند به سنگ مزار ها

ما را چه غم زبيم بلا تا نشسته ايم

در كشتی نجات شما بی قرار ها

دلبستگان خط ولايت نميدهند

ايمان خويش را به كف شب شكار ها

ای احمدی نژاد چو مست ولايتی

از تو زنند باده گلگون خمار ها

ما و مشايی و همه ياران رهبريم

تا آن زمان كه چشم ببيند سوار ها

مكتوب رهبری كه نهان خوشتر است حيف

افشانموده اند شريعت مدار ها

گفتند فتنه، دولت ما را ، و بسته اند

تهمت به خادمان وطن بی شمار ها

No comments: