Saturday 15 January 2011

پنجمین سفر بیحاصل علی خامنه ای به قم

پنجمین سفر بیحاصل

علی خامنه ای به قم

بیست و پنج دی هشتادونه

بعد از سفر اعلام شده و برنامه ریزی شده علی خامنه ای به قم و بی نتیحه ماندن آن، علی خامنه ای هر دو سه هفته یکبار بطور ناگهانی و اعلام نشده به قم میرود و سعی در کسب توافق علمای قم با طرحها و برنامه های پیش از مرگ و بعد از مرگش دارد. سفر چهارم غیررسمی علی خامنه ای به قم را هفته نامه «19 دی » اعلان کرده و در این باره گزارشی کوتاه درباره برخی از ملاقاتها نوشته ، از جمله آن که یكی از بیوتی كه مورد بازدید علی خامنه ای قرار گرفته ، منزل آیت الله محمد كاظم حائری بوده است، در این دیدار آیت الله حائری سخنان صریحی در خصوص شخصیت كم نظیر علی خامنه‌ای بیان كرده است(!!!)
مقصد دیگر این سفر منزل آیت الله مومن بوده است

منزل بعدی منزل آیت الله سید محمد شاهرودی ، فرزند ارشد مرحوم آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی بود.در منزل آیت الله شاهرودی علی خامنه ای به علاقه شدید خود به مرحوم آیت الله شاهرودی در زمان حیات ایشان اشاره نموده‌اند.

در پایان هفته نامه نوزده دی میفزاید

شایان ذكر است تا كنون سه سفر غیر رسمی دیگر مقام معظم رهبری به قم، پس از سفر رسمی اخیرشان در رسانه‌ها انعكاس داشته كه طی این سفرها معظم له به بازدید حضرات آیات مكارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی ، شبیری زنجانی، جوادی آملی و ... رفته بودند.

X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious

Facebook Twitter Digg

No comments: