Thursday 9 September 2010

نایبِ امامِ زمان "ادارهء زمین" را تسهیل میکند



نایبِ امامِ زمان

"ادارهء زمین" را تسهیل میکند

به صفّار بگوئید صفر عدد نیست. اما خودش نمیداند

لوسبازیهای دوبارهء صفارِ صفر مقدار

محمدحسین صفار هرندی روزی در دولت نهم پست وزارتی داشت و به لطف محمود احمدی نژاد چهارسال تمام صندلی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد را به نشیمنگاه وسیعتر از دهانش آلوده ساخت و خیلی زیادتر از کوپنش ورّاجی کرد و سر و صدا راه انداخت. تا این که خواست پا در کفش حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشائی کند که چهارچرخش به هوا بلند شد و خودش را بیرون درِ خروجی وزارتخانه دید. قرار شد در حد یک عدد با او حساب شود که کابینه از حد نصاب نیفتد. حالا که از جاده خاکی هم بیرون زده، فرصتی به دستش افتاده تا با پیچیدن به پای حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشائی دوباره جایی برای خودش سرزبانها پیدا کند. مثل اخَوَیِ حاتم طائی که فقط برای کسب شهرت هوس کرده بود در کنار چاه زمزم آبریزگاه عمومی دایر کند!!

این نمک نشناس که پیش از وزارت، قلمزن و قمه کش کیهانی و رقیب حسین شریعتمداری بود و حالا هم خودش را رئیس یکتای ارتش سایبری میداند در جمع اصولگرایان استان مازندران در حوزه علمیه خاتم الانبیای بابُل بلاهت و سفاهت و نمکدان شکنی خود را آشکار کرده و گفته:



"اطاعت از رهبری باید بدون اما و اگر باشد.در اطاعت از ولی فقیه باید گوش به رهنمودهای ایشان باشیم. باید پس از گوش دادن هر چیزی که بیان شد بدون چون و چرا بدان عمل شود.همه ی نگاه ها باید به لسان مبارک ولی فقیه زمان باشد. اساس و مبنای همه ی فعالیت ها در کشور باید سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.وحدت حول محور ولایت فقیه بسیار مهم است. تنها وحدت دراین محور است که دارای ارزش است

ملت ایران ملتی هوشمند است. همه ی این احترام ها تا زمانی پذیرفتنی است که افراد در چارچوب پذیرفته شده و اصولی نظام باشند و کسی که پایش را فراتر بگذارد دیگر همین مردم برای آنها ارزش قائل نخواهند بود. بیان و ترویج طرح مکتب ایرانی از سوی برخی افراد نشأت گرفته از یک ذهن بیمار است. تنها ذهن های بیمار و منحرف است که به دنبال بیان این گونه مسائل است."

اما به این آبروباختهء مطرود باید گفت این قبیل پاچه خاریها دورانش به آخر رسیده. همه میدانند که این سفیه وقیح دستمال اطو زده یزدی را برای مالیدن به دست گرفته تا فیض نظر رهبری به او بیفتد و او را کرسی نشین یک وزارتخانه جدیدالتأسیس به اسم "جنگ نرم" کند. غافل از آن که "آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت". این سالوس چاپلوس به علت ضعف ضریب هوشی هنوز درک نکرده که آینده از آن کسانی است که به صف علاقمندان شخصیتی بپیوندند که نقشهء جامع مدیریت جهان را به جهانیان ارائه خواهد کرد. کسیکه در نیابت از "امام زمان"، کار "اداره زمین" را تسهیل میکند

No comments: