Wednesday 8 September 2010

مکتب ایرانی پایهء اساسی "جمهوری ایرانی" است



من روزنامه کیهان را نمیخوانم

مکتب ایرانی پایهء اساسی

"جمهوری ایرانی" است

محمود احمدی نژاد در پاسخ به پرسشی در باره این که چگونه باید به حمله های بیشرمانه حسین شریعتمداری در "روزی نامه سخیف کیهان" در انتقاد از عملکرد دولت و بخصوص حمله های افسارگسیخته این "روزی نامه" به جناب حاج آقامهندس اسفندیار رحیم مشائی عکس العمل نشان داد گفت " من روزنامه کیهان را نمیخوانم".

اما جناب حاج آقامهندس اسفندیار رحیم مشائی بیکار ننشسته، و بهرحال برای تودهنی زدن به عربده کشیهای "محمدتقی گیوه چی آنوسی معروف به مصباح یزدی" و جریان موسوم به " بسیج مداحان" تحت مسئولیت "پاسدار اکبرمداحی"و عربده کشهایی نظیر "منصور ارضی" و "سعید حدادیان" ، مثل یک شطرنجباز ماهر، دقیقترین حرکات را با حساب وکتاب بینظیر انجام میدهد. حریفهایش هم یکی یکی مات و لات و پات میشوند و چهارچرخشان به هوا میرود

آخرین جواب حاج آقامهندس اسفندیار رحیم مشائی به " آخوندک بد طینت مقتدایی الاغ" مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خیلی محکم وبجابود. آخر این "مقتدائی بیشعور" از روی نفهمی ذاتی خواسته بود به "همایش ایرانیان خارج کشور" حمله ای کرده باشد، اما یک حرف درست هم بناخواسته از دهنش بیرون جسته بود. او گفته بود : ".متأسفانه عدم برخورد لازم با این شخص (جناب مشائی)، موجب شده است، تا وی به خود جرأت داده و پس از طرح «مکتب ایرانی»، که نام دیگر "جمهوری ایرانی" است، نظریه انحرافی «انسان ظرفیت خداشدن را دارد» را مطرح کند و با نهایت جسارت بر این مسأله و گفته خویش، پافشاری می کند..."

طرفداران و آشنایان حاج آقامهندس اسفندیار رحیم مشائی به این جرثومه حماقت و خباثت میگویند "درست گفتی، مکتب ایرانی همان پایه و اساس "جمهوری ایرانی" است. اما برای غرس این نهال و آبیاری و برومند ساختن و سمپاشی و آفت زدائی از آن و کندن علفهای هرز یعنی دور کردن چشم و دست مزدورانی مثل شما فضولات باید قدمهای سنجیده برداشت. یکی از این قدمهای سنجیده همین هفدهم شهریور در تهران برداشته شد. یعنی همایش بزرگی برای بزرگداشت " فرهنگ ایرانی". به قول شاعر " تا کور شود هر آن که نتواند دید"






No comments: