Monday 6 September 2010

قم در انحصار شیطان پرستان

قم در انحصار شیطان پرستان

از مَفسَده بپرهیزیم

و برای نجات قم به پا خیزیم

با در هم کوبیدن بیت آیت الله العظمی صانعی ، و با به تعطیلی کشاندن دفتر فقید سعید آیت الله العظمی منتظری ، همزمان با هتک حرمت از خانواده آیت الله خمینی در قم، در خرداد هشتادونه مقارن ایام سالروز قیام اسلامی ، و به د نبال حملات همزمان به منزل، مسجد و محل درس آیت الله العظمی دستغیب شیرازی در مسجد قبا (که منجربه تخریب و تعطیلی کامل آن حوزه درس در شهر شیرازشد)، و حمله به خانه و کاشانه حجت الاسلام شیخ مهدی کروبی در تهران در شهریور ماه هشتادونه مقارن روز قدس، حلقه آخر از زنجیره طرح دراز مدت شیطان پرستان برای خالی کردن حوزه علمیه اسلامی از روحانیت متعهد و سرکوبی مراجع و روحانیون غیر وابسته حکومتی بسته شد.

در نظرگرفتن ماه رمضان و ایام شب قدر برای هجمه به حوزه درس دینی و تسویه حساب با مرجعیت شیعه نشان داد که گردانندگان کنونی امور که تابعان وحی شیطان اعظم محمدتقی گیوه چی آنوسی معروف به مصباح یزدی هستند، در دل و دماغ بیفروغشان هیچ غیرت و دغدغه دینی وجود ندارد.

هدف آنها اشغال کامل تمام زوایای حوزه های دین و قدرت میباشد. طرحی که گام به گام با کارگردانی مصباح یزدی و شاگردان سرسپرده و آبروباخته اش در طول بیست و یکسال اخیرپیاده شده است.

از فردای درگذشت آیت الله خمینی کار حذف شروع شد. ابتدا با یدِ احمد خمینی، "منتظری کبیر" به حصر خانگی افتاد، بعد از آن شتر حذفِ گام به گام بر در خانه "احمد آقا" نشست! احمدخمینی نخستین بازمانده خانواده خمینی برای همیشه ساکت شد، همانطور که چندسال بعد ازاو آیت الله توسلی زبان درکام کشید و به سبب ایست قلبی به دیار باقی فرستاده شد.

در این بین "جامعه مدرسین قم" که بیش از هفتادمدرس و روحانی مستقل در آن حضور داشتند بکلی از فُضلا تخلیه شد، و جز فضولاتی امثال محمدیزدی و احمدخاتمی وبرخی ملاعین حقیر درآن نماندند که همه در حلقه شیطان پرستان نابکار به قیادت محمدتقی گیوه چی یزدی معروف به مصباح اند.

در این خلال علی اکبرهاشمی رفسنجانی را در قم هو کردند و جنجال براه انداختند، عبدالکریم سروش را با بی آبرویی از قم روانه آمریکا کردند و خلاصه با نشت دادن فرومایگی و نکبت مکتب مصباحیه، شیطان پرستانی امثال طائب و ذوالنور و قاسم روانبخش و پناهیان ، دولت و فرمانداری و استانداری و شهرداری و شورای تامین استان و اداره اطلاعات این شهر را دور زدند و اراده خود را بر سراسر شهر گسترش دادند. این طرح بسیار پیچیده و حساب شده را مصباح شیطان اداره کرد اگرچه دستها ی دیگری در پشت پرده به طراحی و سناریو نویسی اشتغال داشتند، اما در هرحال کارگردان این فیلم کمدی-درام همین گیوه چی آنوسی بیشرف بود وهست.

اما مصباح برای دانشگاه های ایران هم خوابهایی تاریک و تباه دیده، بخصوص طراحی برای به دست گرفتن اختیار مراکز پزشکی و دانشکده های علوم طبی در سراسر کشور بطور خزنده.

امروز قم پایتخت فساد جهان است. میزان اعتیادو فحشاء به نسبت جمعیت ا ین شهر در ایران در درجه اول قرار دارد. بازار کلاشی و دزدی و غارت و کلاهبرداری در قم با هیچ نقطه دیگری از سایر نقاط ایران قابل قیاس نیست. اینها همه از نتیجه غلبه شیطان پرستان بر قم است. بیگمان قم در تصرف شیاطین است که همه از مرکز بین المللی شیطان پرستی هدایت میشوند . صاحب وحی، و هادی این جمع سیاهکار کسی جز محمدتقی گیوه چی معروف به مصباح یزدی آنوسی نیست

مهندس حاج اسفندیار رحیم مشائی یارغار محمود احمدی نژاد از اسارت ایران به دست دجالی مانند محمدتقی گیوه چی شیطانپرست یزدی معروف به مصباح آنوسی دردمند است و با طرح "مکتب ایران" و عرضه اصول "اسلام ایرانی"، در صدد پاکسازی سراسر شهرهای ایران بخصوص قم از سیاهیها و پلشتیهای شیطانپرستان معلوم الحال میباشد.

اما او تنها است و همدستان مصباح یزدی فراوانند و در همه ارکان نفوذ کرده و ریشه دوانده اند. در همه ارکان از قوای مسلحه، سپاه پاسداران، بسیج، انصار، هادیان بسیج و هادیان سپاه، سازمان بسیج مداحان (به قیادت سرتیپ اکبرمداحی معروف که طراح ترور سعید حجاریان بود)، تا مطبوعات چاپی و پایگاه های خبری اینترنتی و سایتهایی مانند رجانیوز و امثال ذلک، تا مبلغان و طلاب جوان و بیسواد، تا نظریه پردازان فَکَسَنی امثال سعیدقاسمی و حسن عباسی، تا طرفداران نظریه نژاد پرستی امثال محمدعلی رامین و حلقه اطراف او که خود را ناجی مردم فلسطین میشمارند!! این شیطانکهای کوتوله در عموم بخشهای اطلاعاتی و اجرائی و تصمیمگیری بخصوص وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و وزارت ارشاد و سایر وزارتخانه ها نفوذ کرده و تسلط یافته اند...

آری، واقعیت تلخی است که باید پذیرفت. امروزه، نمایندگان شیطان اعظم محمدتقی گیوه چی آنوسی معروف به مصباح یزدی همه جا رخنه کرده و ریشه دوانده و به تفنین و اغتشاشگری اشتغال دارند. ضمن آن که اگر مهلت یابند طرحهای درازمدت تری نیز برای به ویرانی کشاندن ایران عزیز در نظر دارند

با این همه مهندس حاج رحیم مشائی مانند صخره ای سطبر و استوار در برابر این طوفان خانمان کن شیطان پرستی ایستاده و در تلاش برای ناکام کردن دست و پا زدنهای مصباحیه است. مهمترین موفقیت او تا کنون، بیرون کشیدن محموداحمدی نژاد از نکبت این گرداب شیطان پرستی و ایران ستیزی بوده است، که این خود کار کمی نبوده و نیست. اکنون یاران او به این امید چشم دوخته و دل بسته اند که نور آفتاب حسن سرزمین مادری بر توان و قدرت این اسفندیار مبارز بیفزاید و چشم زخم "لیزلقونک بابصارهم لما سمعواالذکر" شیطان پرستان را به خود آنها باز گرداند. چنان که در همایش ایرانیان خارج کشور باشجاعت تمام اعلام داشت که امروز " نام ایران، ذکر است". آنجا بود که اهل فن فهمیدند که استظهار مهندس حاج اسفندیار رحیم مشائی به شیوه سُلاک باطنگرا و "اهل ذکر" است و به این دلیل است که او به کار خود سرگرم و بر صراط مستقیم رهسپار و بی توجه به قول آن دشمنان است که "یقولون انه لمجنون" زیرا بخوبی میداند که " وما هو الا ذکر للعالمین".

No comments: