Tuesday 29 March 2011

لشگر کشی های جدید کیهان برعلیه حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی

لشگر کشی های جدید کیهان برعلیه

حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی

روز بیست و هفت اسفندماه سال هشتادونه جلسه ی بسیار مهمی برای تخریب حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی از سوی جریان انحصار طلب نفوذی در بدنه اصولگرایان در محل یکی از سایت های خبری در نزدیکی خیایان سهروردی تهران برگزار می شود که در آن افرادی چون علیرضا زاکانی ، علی مطهری دو نماینده دولت ستیز مجلس در کنار گروهی از باند نمایندگان مجلس مخالف دولت دهم مثل (ع - ت) نماینده مجلس؛(ر- س) نماینده مجلس؛ (ف - م) نماینده مجلس؛ نماینده روحانی ، ( م - ط )؛سردبیر سایت های خبری (ج)،(ص) و (خ) نماینده روز نامه کیهان ، در کنار آقازادهء یک تن از مسئولان در این جلسه حضور داشتند. این جلسه به مدت سه ساعت به طول انجامید و در این مدت راهکارهای تخریب و هجمه همه جانبه در سال 1390 به حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت.

این جلسه زیر نظر و با برنامه ریزی پیام فضلی نژاد پژوهشگر روزنامه کیهان برگزار شد و در طی این سه ساعت، خود پیام فضلی نژاد مجری برنامه بود و مدیریت گفت و گوها را در اختیار داشت.

حملات دامنه داری که از روزهای سوم و چهارم فروردین به این سو به بهانه برگزاری یا لغو جشن جهانی نوروز طی گفت و گو با سایت های خبری منتقد دولت علیه حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی انجام شد، استارت فعالیتهای تخریبی بر اساس طرحریزی جلسه سه ساعته فوق الذکر است. برنامه اتاق فکرِ تخریب حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی در سال 90 حمله همه جانبه و تهاجمی برای بایکوت کردن و در نهایت حذف حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی از صحنه سیاسی کشور است.

No comments: