Monday 21 March 2011

پیام نوروزیِ "مقام مُدَمَّغ رهبری" به مناسبت آغاز سال نود که از هیچ جا منتشر نشد

پیام نوروزیِ "مقام مُدَمَّغ رهبری"

به مناسبت آغاز سال نود

که از هیچ جا منتشر نشد

معظم له در بیاناتی شگرف و تاثیر گذار سال را «سِنَةُ الوداع»(سال خداحافظی) نام گذاری کردند

متن کامل این پیام که به دستور آقا وحید حقّانی دچار سانسور کامل شده، بدین شرح است


این سال سخت را به سر آورده، زنده ایم!! ما را به سخت جانیِ خود این گمان نبود

بسم الله الرحمن الرحیم


انا لله و انا الیه راجعون.

در همین ابتدا عرض می کنم خدمتتان که بسیار خوشحالم که این سال 1389 بالاخره به پایان رسید. این سال از چند جهت برای بنده سال ناگوار و عذاب آوری بود به طوری که مدام این شعر جناب احمد آقای شاملو را زیر لب زمزمه می کردم که فرمودند: «سال بد. سال باد. سال روزهاي دراز و استقامت هاي كم...» و الحق که این شعر مناسبتش همین امسال بود که برادران غیورمان در مصر و تونس و لیبی استقامت کمی از خود نشان دادند و پشت ما را خالی کردند و یکی یکی سرنگون شدند.

دوست عزیزم «بن علی» که نام بنده را بی اعتبار نمود و سپس «حسنی مبارک» کم دل و جرات و این آخری ها هم که برادر بزرگوارم سرهنگ عزیز «قذافی» مبارز که با این که اولش خوب آمد ولی آخرش به شکر خوردن افتاد. این ها همه به کنار ، فتنه سرکوب شده دشمن و ایادی استکبار بود که به قرار گفته مشاوران بی بصیرت ما ریشه کن شده بود اما دیدیم و دیدید که 25 بهمن چه شد و آن سه شنبه های مضاعف و آن چهارشنبه سوری ناسور که همه و همه سال ما را تباه کردند و اگر محموله 20 تُنی پزشکی که وزیر محترم بهداشت وارد کردند نمی رسید معلوم نبود بتوانیم سال را به آخر برسانیم.
...
بگذریم. شرح این هجران و این خون جگر ... چه بگویم؟ ( در اینجا معظم له به گریه می افتند)

عزیزان من!

من جسم ناقصی دارم ( گریه حضار...( ،

روح فاسدی دارم... (شیون حضار) ،

ذات پلیدی دارم... (ضجه حضار) ،

به دلم افتاده این آخرین پیام نوروزی من باشد... (سکته حضار) ،

از همین رو و با احتساب جمیع جهات و به فرموده حافظ : «بوی بهبود ز اوضاع جهان نمی شنوم» فلذا من این سال جدید را «سِنَةالوداع» نام گذاری می کنم و اگر آن خوی دیکتاتورمآبانه با خون عجین شده ام نبود همین جا و در حضور شما همانند آن سلف ناخلف جام زهر را سرمی کشیدم

لیکن در طالع بنده و امثال من نوشته شده که قدرت را ترک نمی کنند جز با زبونی و زاری و خواری و خفت

کجایی عزت؟ قطعش کن این لامصب را

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

اول فروردین 1390

سید علی خامنه ای

نقل از وبلاگ "فردا- پس فردا"


No comments: