Wednesday 24 November 2010

پاسدار نقدی در قم چه دید و در مجلس چه گفت؟






کجکول : پاسدار "نقدی" بعد از مراجعت از قم، برای انجام دو سخنرانی به مجلس شورا رفت. آنچه از سخنرانی غیر علنی او برای تعدادی از نمایندگان حامی احمدی نژاد در مجلس به دست ما رسیده قابل توجه است.

یکی از این نمایندگان به نقدی میگوید این که مراجع چنان که باید استقبالی از سفر رهبری به قم نداشتند، شاید این استنکاف مراجع و بیمیلی آنها دلیل عدم موافقت آنها با نحوه مدیریت نظام باشد. آیا این مشکلی در آینده ایجاد نمیکند؟

نقدی در جواب میگوید " من در این باره با خیلی از "آقایان" صحبت خودمانی کردم. این پیرمردهای قم، خطری به شمار نمیروند. همه سنشان بالا است و باآنچه برسر بیت صانعی و بیت امام خمینی آمد حساب کار دستشان آمده که خط قرمزشان چیست. اینها به شدت میترسند. فقط میخواهند حرمتشان نشکند

نقدی اضافه میکند:

به آقای صافی (آیت الله صافی گلپایگانی) گفتم این "سبزها" ضد امام زمان اند. فیلم سخنرانی "اکبرگنجی" را هم گذاشتم جلویش، گفتم اینها اصلاً امام زمان را منکرند. خودتان ببینید و گوش بدهید تا معلوم شود اینها اصلا شیعه نیستند و امام زمان را قبول ندارند چه برسد به مرجعیت را. به اینها رحم نباید کرد

ایشان گفت قبلا این فیلم را برایم آورده اند، آن رادیده ام.

گفتم، خدا را شکر که خودتان هم میدانید که اینها امام زمان را قبول ندارند. آیا نباید از اینها ترسید؟ آیا خود شما از این سبزهای بی اعتقاد خوف ندارید؟

ایشان گفت: از شماها بیشتر باید ترسید!

گفتم: اشاره شما به من است؟

ایشان گفت: "مقصودم شماهایی است که چکمه و پوتین به پا دارید، شما نظامی ها. رضاخان هم، وقتی پدر روحانیت را در آورد همین لباس شماها را در تن داشت".

نقدی اضافه میکند:

"این نظر همین آقا نبود، خیلی دیگر از آقایانی که من در قم با آنها دیدار داشتم هم همین نظر را داشتند. (شایسته ذکر است که بدانیم نقدی در قم با محمد یزدی، برخی از اعضای جامعه مدرسان قم، آقایان نوری همدانی و صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی و چند نفر دیگر دیدار کرده بود.)

نقدی افزود

"حتی میدانم که آقایانی که در قم به دیدار رهبری رفته بودند، یا در دوسفر بعدی، مقام رهبری به خانه آنها تشریف فرما شدند، ترس خودشان را از قدرت گرفتن نظامیها و ضعیف شدن مراجع به ایشان منتقل کردند.

نقدی در آخر گفت

این آقایان مراجع قم غالباً به من میگفتند "ما ترس جانمان را نداریم، اما اگر بنا به ترس جان باشد، باید از شما ترسید! نه از اکبرگنجی ها یا سبزها. ما یادمان نرفته که همین چند وقت پیش با مراجع در این شهر قم چه کردید؟ یادمان نمیرود که چگونه حریم مراجع را شکستید، به بیوت مراجع حمله کردید، شبانه قصد جان مراجع را کردید



No comments: