Friday 12 November 2010

می بخور، منبر بسوزان، مردم آزاری مکن

می بخور، منبر بسوزان،

مردم آزاری مکن

استاد اعظم محافل شیطان پرستان قرن یعنی محمدتقی گیوه چی آنوسی یزدی در نماز جمعه دیروز قم اقرار و اعتراف به طواف کعبه ای مکعبی شکل - که قبله جماعت خاصی در امریکا است کرد- و بی پرده گفت:

"میزبان من در سفر امریکا که جوانی دانشجوی دوره دکتری بود، مرا و سایر مهمانها را به دیدن ساختمانی مکعبی شکل برد که از هیچ طرف راه ورودی نداشت ، فقط افرادی خاص از راهی مخفی میتوانستند به ان داخل شوند!!.و گفتند که این ساختمان محل حفظ و نگهداری پرونده های اشخاص است "!

یکی از مستعمان این بیانات به یاد خاطرات مرحوم "بورقانی" از اعمال و حرکات باور نکردنی محمدتقی گیوه چی معروف به مصباح آنوسی در سفر او به امریکا افتاده و نوشته:

مرحوم بورقانی می گفت وقتی مصباح به امریکا آمده بود، من در آن زمان در آنجا بودم و میزبانی وی را عهده دار بودم. مصباح اصرار داشت که از نزدیک با تمدن غرب آشنا شود و به من فهماند که می خواهد برود مراکز به قول خودش "لهو و لعب" – یعنی "سکس شاپ" ها یا فاحشه خانه ها - را از نزدیک ببیند.

مرحوم بورقانی اضافه کرد که در برابر این خواسته عجیب حاج آقا مصباح چند روزی امروز و فردا کردم، تا شاید "عدول از فتوا و رأی کند". چون که من خودم ، با اینکه چند سالی امریکا بودم، به این مکانها نرفته بودم. ولی وقتی اصرار وی را دیدم بناچار پرس و جو کردم و "دیسکویی تاپ لس" را انتخاب کردم و حاج آقا را به یک" دیسکوی تاپ لس" بردم. ایستاد و مدتی تماشا کرد و بعد گفت خوب کافیه! دیگه بریم. بیشتر از این ممکنه به گناه بیفتیم

کجکول : باید به این جرثومه فساد و جنایات گفت

می بخور، منبر بسوزان، مردم آزاری مکن

No comments: