Wednesday 5 May 2010

محو دعاوی مهدویت گرایی و جایگزینی آن با ادعای انسان گرایی

احمدی نژاد از "مصباحیه" به "مشائیه " تغییر موضع میدهد

.



تغییر موضعی که از چشم همسر غلامحسین الهام مخفی نیست


انتقاد از سخنرانی احمدی نژاد در نیویورک


فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت

۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ – فارس


سخنرانی آخر آقای احمدی‌نژاد در نیویورک با اشکالاتی همراه بود که بنده به عنوان حامی آقای احمدی‌نژاد نمی‌توانم از بیان آن صرف نظر کنم. متأسفانه آقای احمدی‌نژاد در حالی که در سخنرانی‌های گذشته خود به وجود مبارک حضرت مهدی (عج) به عنوان یگانه منجی عالم بشریت تأکید کرده و در خصوص حضرت فاطمه زهرا(س) سخن می‌گفت در این سخنرانی همانند گذشته نطق نکرد.

چرا احمدی نژاد از کورش هخامنشی قدردانی کرد؟،

سخنان احمدی‌نژاد در خصوص آزادی بردگان در تاریخ 2500 ساله ایران کاملا مجهول است و آقای احمدی‌نژاد نیز باید تاریخ را مطالعه کند چرا که آزادی بردگان به دوران کوروش بر می‌گردد.
به فرض اینکه مسئله آزدای بردگان در تاریخدوهزار و پانصد ساله واقعیت داشته باشد، که باید گفت که ارتباط تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ شیعی به شاهنشاهی چه نکته مثبتی را عاید فرهنگ شیعه می‌کند در حالی که فرهنگ اهل تشییع پرافتخار‌ترین تاریخ جهان است و بهتر بود آقای احمدی‌نژاد به تاریخ اهل تشییع اشاره می‌کرد.


چرا احمدی نژاد متنی را که مشایی نوشته بود خواند؟،

متاسفانه آقای احمدی‌نژاد در پایان سخنرانی خود در حالی که همواره با دعا برای ظهور امام زمان سخنان خود را خاتمه می‌داد این‌بار صحبت از عشق انسان‌ها به یکدیگر کرد و به نظر من این نطق برخلاف نطق‌های دیگر توسط خود آقای احمدی‌نژاد نوشته نشده بود چرا که اشکالات بارز در آن مشهود است. اظهاراتی که یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور – اسفندیار رحیم مشایی- در خصوص اصالت انسان مطرح می‌کند متأسفانه در نطق آقای احمدی‌نژاد مشهود به نظر می‌رسید.


ما انتظار داریم احمدی نژاد از موضع مهدی گرایی نطق کند!،

حسن سخنان آقای احمدی‌نژاد در آمریکا مغایر بودن آن با عرف دیپلماتیک بود اما انتظاری که ما از آقای احمدی‌نژاد داریم هیچ گاه از دولت‌های گذشته نداشتیم چرا که دولت‌های گذشته اعتقادی به گفتمان مهدویت نداشتند و این درحالی است که آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که آقای احمدی‌نژاد بر اساس گفتمان مهدویت پیروز و موفق شده است

No comments: