Saturday 16 April 2011

آیا سُکان کشتی مقام عظما به دست فراماسونری افتاده؟

آیا سُکان کشتی مقام عظما

به دست فراماسونری افتاده؟

امروز قایق شکسته سد علی خامنه ای با نیم میلیون بسیجی و مداح در قواره سعید تاجیک و سعید حدادیان و سعید عسگر و منصور ارضی در گرداب فتنه خودساخته غرق میشود و فرومیرود. کاروبار حوزه های علمیه ملایی آنقدر کساد شده که با اختراع خواب و روایات آنچنانی، روضه خوانهای پنج قرانی تبلیغات "جمارانی – جمکرانی" از نوع "زایمانی - آخرالزمانی" برای "سید خراسانی" راه میندازند!!

اما مصباح یزدی که از یک زاویه متفاوتی اوضاع مغشوش بیت رهبری را رصد میکند نکته های دیگری رامدّ نظر قرار داده که نشان میدهد که در همان حال که رشته های ارتباطی میان مقام رهبری با مرجعیت و روحانیت سست میشود، با سازمانهای بین المللی نشاندار گسترش می یابد. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی رسمی اینترنتی مصباح یزدی خبر میدهد که مصباح یزدی در دیدار با مسئولان شورای عالی زنان گفته :

"خطری كه من احساس می ‌كنم شدیدترین خطری است كه تا به حال اسلام را تهدید كرده است و آن هم از سوی نفوذی‌هایی است كه در بین خودی‌ها در حال رشد هستند...... امروزه در درون جامعه ما ( یعنی در ارتباط با بیت رهبری و شخص سدعلی خامنه ای) تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است که شعارش همان شعار قرآن و اسلام است ".

در ادامهء صحبت، مصباح یزدی از کنار زده شدن تدریجی خودش و باند عمامه به سرها ، و میدان گرفتن جریان وابسته به حاج آقامهندس اسفندیاررحیم مشایی به شکایت میپردازد و میگوید:

"چگونه كسی كه در عمرش با عالِمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد؟! معلوم نیست چه شده كه برخی نیز به آن‌ها دل بسته‌اند ! "

آگاهان سیاسی این جمله "معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آنها دلبسته اند" را به نحو ظریفی تعبیر میکنند. آنها معتقدند مقصود از "آنها"(محمود احمدی نژاد – حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی ) و مقصود از "برخی" (اشخاص با نفوذی در بیت رهبری و خود سدعلی خامنه ای) است

این اشخاص بانفوذ که اخیرا در بیت رهبری خیلی جان گرفته اند بروبچه های مرتبط به مسعود خامنه ای و خانواده آیت الله خرازی هستند که سیاست خارجی جدیدی را پیشنهاد میکنند. سیاست خارجی جدیدی که بی شباهت به سیاست دوران سیدمحمدخاتمی نیست. این جریان در درون بیت رهبری به حمایت از فعالیتهای محمود احمدی نژاد – حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی رو آورده است. از طرف دیگر در روزهای اخیر سایت های "الف"، "شمال" و "جهان" با انتشار مطالبی به دولت احمدی نژاد و جریان های – به گفته آنان- انحرافی در درون آن، هشدار دادند. این سایتها با توجه به سخنان اخیر علی اکبر جوان فکر، مشاور مطبوعاتی دولت، نوشتند که "سرچشمه های جوشان جریان خطرناک دولت اصول گرا را باید رصد کرده و خشکاند!". پیداست بسیاری از آن ها از اصرار بر تقدم "ایرانیت" نظام بر "اسلامیت " نظام ناراحتند، چون دکان خودشان را رو به کسادی و تعطیلی میبینند. خیلی از آنها تاب تحمل اصرار بر شعار مردمی " استقلال، آزادی- جمهوری ایرانی" را ندارند. به همین علت هم از موضعگیریهای پیاپی و متفاوت محمود احمدی نژاد – حاج آقا مهندس اسفندیار رحیم مشایی و اظهارات علی اکبرجوانفکر -معاون ریاست جمهوری- سخت نگران شده اند.اینجاست که سایت "الف"، متعلق به احمد توکلی نماینده اصول گرای تهران و رئیس مرکز پژوهش های مجلس، خطاب به جوانفکر می نویسد: " کاری نکنید تعبیر و تحلیل برخی افراد در مورد این که فتنه بعدی از درون اصول گرایان است، به حقیقت بپیوندد و شما و امثال شما مصادیق آن باشید!"

No comments: