Sunday 13 June 2010

بیانیه طلاب و مدرسان حوزه علمیه قم پیروان اسلام محمدی



بیانیه طلاب و مدرسان حوزه علمیه قم پیروان اسلام محمدی

ابراز وحشت آخوندک سگ صفت خناس محمد یزدی

از مقبولیت طلاب و مدرسان حوزه علمیه قم پیروان اسلام ناب محمدی

محمد یزدی خناس کودنترین عضو مجلس خبرگان و رییس شورای عالی جامعه کذایی مدرسین حوزه علمیه قم که با آن فضاحتی که برای خودش در قضیه آیت الله العظمی صانعی بپا کرد دیگر آبرویی برای خودش بجا نگذاشت، از قدرتنمایی طلاب حوزه قم پیروان اسلام ناب محمدی به وحشت و هراس افتاده است.

محمد یزدی سگ صفت که از تعطیلی روز شنبه بیست و دو خرداد حوزه علمیه قم که بنا به دعوت طلاب و مدرسان پیرو اسلام ناب محمدی پیش آمد، و در عین حال میزان مقبولیت طلاب و مدرسان این حوزه و پیروان راستین اسلام ناب محمدی را بدست می دهد، با هراس و وحشت غیر قابل توصیف پیش از ظهر روز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سراسر کشور پرده از وحشت عمیق خود و اربابانش برداشت و گفت:

" نکند سپاهی باشیم ،اما چپ بزنیم ، برخی از اعضای سپاه و از علمای حوزوی می گویند باید با عده ای کنار آمد، حال باید پرسید چطور می شود با کسی که خلاف نظر امام (ره) حرف می زند کنار آمد. شما سپاهیان در شرایط گوناگون کشور از امام ، خط امام و اهداف امام و رهبری حمایت و از تدابیر رهبری در حوادث پشتیبانی کردید و باید به این پیروی از رهبری ادامه دهید و از انقلاب و اسلام دفاع کنید. برای این عده شرایطی پیش می آید که در ابتدا مخالفت زیادی نمی کنند و زاویه زیادی با نظام نمی گیرند، اما رفته رفته از این خط فاصله می گیرند و در نهایت به زاویه 180 درجه ای می رسند. تااسلام هست فتنه و مخالفت نیز وجود دارد و تا دشمنان داخلی و خارجی هستند ما هم باید بگوییم که هستیم. امروز بحث، بحث مبارزه است ودوستان و دشمنان اسلام همانند خیر و شر در وجود آدمی وجود دارند که باید موضع خود را مشخص کنیم."

طلاب و مدرسان قم یاد آوری می کنند که گله گرگهای هار و بی افسار لباس شخصی که روز یکشنبه بیت آیت الله العظمی صانعی را محاصره کرده و با ضربات چوب و چماق و باتوم ماشین حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی را تخریب کردند همه مواجب بگیران محمد یزدی خناس پا بگور هستند که وحشت و هراس او را در این وحشیگریها به نظر صاحب بصیرتان میرسانند. اما حنای رنگ باخته شان دیگر نمیگیرد که لعنت خدا بر آنها است.

دوشنبه بیست و چهار خرداد هشتاد ونه

طلاب ومدرسان حوزه علمیه قم

پیروان اسلام ناب محمدی


No comments: