Tuesday 10 May 2011

نظام ولایت فقیه یا حکومتِ ضدِّ امام زمان





نظام ولایت فقیه

یا

حکومتِ ضدِّ امام زمان

یکی از دلایل غیبت طولانی مدت "امام غایب حضرت بقیة الله الاعظم" ، وجود دیوارو سدِّی است در آئین شیعه به اسم منصب "نیابت امام در عصر غیبت".

آخوند، مانع از ظهور است، چون اگر ظهور شخصِ امام واقع شود دستگاه اسلام دیگر نیازی به نایب امام یا مدعیان قلابی نیابت امام ندارد.

نفع مدعیان نیابت امام غایب ، هرچه طولانی تر شدن دوران غیبت است. به این دلیل هم، از دوسال پیش در نظام آخوندی قانونی را به تصویب مجلس رساندند که هرجا هرکسی اعلام کرد که " امام غایب است که ظهور کرده" باید او را نیروهای پلیس و اطلاعات دستگیر و به چوبه دار بسپارند.

این قانون، راه را بر ظهور امام غایب میبندد. زیرا چوبه دار را بر ورودی دروازه ظهورش قرار داده است

این قانون به این معناست که آخوندهای مدعی نیابت امام غایب، طوری زمینه چینی کرده اند که امام غایب جرات ظهور کردن نداشته باشد.

آخوندهای حاکم نمیخواهند دم و دستگاه هزار و چندصدساله آنها برچیده شود

پس اگر امام غایب بخواهند ظهور بفرمایند، باید اول زمینه ظهورشان فراهم شود. درنتیجه نیاز به آن است که کسی یا کسانی در داخل دم و دستگاه این آخوندهای حاکم پیدا شود و بساط هزار ساله آنها را بهم بریزند. البته بدیهی است که از لحظه ای که بخواهند دست "ولی فقیه قلابی" را از قدرت و "حکومت ضد امام زمان" کوتاه کنند، جنگ قدرت در رأس نظام "ولایت فقیه" شروع میشود.

حالا دیگر باید یقین کرد که زمان ظهور نزدیک است. علامت روشن آن هم همین جنگ قدرتی است که برعلیه "سدعلی خامنه ای" شروع شده و شعله هایش بالا میگیرد. خیلی بالا...

No comments: