Sunday 7 February 2010

اعلام عجز حیدر مصلحی درمورد نهضت عظیم ملی طلاب حوزه علمیه قم پیروان اسلام ناب محمدی


اسلام ناب محمدی در صحبتهای حیدر مصلحی

.

اعلام عجز حیدر مصلحی درمورد نهضت عظیم ملی طلاب حوزه علمیه قم پیروان اسلام ناب محمدی


برای بیان اقرار به ناتوانی آخوند مسخره حیدر مصلحی ، چیزی بهتر از ان نیست که تمام صحبتهای او را به گزارش از خبرگزاری فارس به نظر خوانندگان عزیز کجکول برسانیم. سخنانی که در اوج بلاهت و حماقت بیان شده است

شکر خدا که در غلغله انقلاب و براندازی این جرثومه نکبت و فساد، خداوند متعال دشمنان مردم را از زمره احمقترین احمقها قرار داده است

به گزارش فارس، ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ حجة‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي امروز در گردهمايي مشترك امنيت‌آفرينان فجر گفت: استراتژي، تاكتيك و روش و ابزاري كه فتنه‌گران به كار گرفته‌اند از بيرون كشور طراحي شده است. زني با 4 پاسپورت وجود دارد كه در همه اغتشاشات حضور داشته و با اراذل و اوباش به صحنه مي‌آمده است.فتنه‌گران با ضد انقلاب همكاري داشته و بسترسازي لازم نيز در اين خصوص انجام شده است.طبق اسناد به دست آمده از فتنه‌گران مشخص شد كه حركت آنان از 20 سال قبل آغاز شده است. اسناد كه منتسب به سران فتنه و تشكيلات و احزاب مرتبط با آن‌هاست اين موضوع را روشن مي‌كند.آن‌چه به دست آمده مشخص مي‌كند از همان اول حركت يك مركزيتي از بيرون نظام اين مجموع را مديريت و هدايت مي‌كند كه بسيار قابل توجه است.شناخت اين مركزيت و شناسايي آن نياز به زمان و سرمايه‌گذاري قابل توجه دارد. مركزيتي بعداً با چند واسطه و بي‌واسطه مجموعه فتنه‌گران را هدايت مي‌كند. حضور اين مركزيت را مي‌توان از فتنه‌هاي ابتداي انقلاب تا به امروز به راحتي مشاهده كرد.يكي از استراتژي‌ها در فتنه‌هاي اخير "پيروزي در هر صورت " است. سران فتنه علي‌رغم تأكيدات رهبر انقلاب مبني بر تكليف خواص در قبال معاندين و ضد انقلاب چه كرده‌اند.
چرا افرادي كه در روز عاشورا سوت و كف مي‌زنند امت خداجو مي‌دانند زيرا استراتژي آن‌ها پيروزي در هر صورت است.
حضور و نگهداري مردم در خيابان نكته بعدي است. سران فتنه سعي دارند به هر نحوي كه شده عد‌ه‌اي را در گوشه‌اي حاضر كنند تا خود را نشان دهند.تشكيل كميته‌هاي مختلف مثل كميته صيانت از آرا‌، ستاد پويش‌، دختران فيروزه‌اي، ستاد 88 و ... به همراه بيانيه‌هاي صادر شده اين مسير را طي مي‌كند تا فتنه‌گران همواره در خيابان حضور داشته باشند.
استفاده ابزاري از زنان يكي از راهبردهاي فتنه‌گران بود كه بسيار دردآور است كه سران فتنه از افرادي حمايت مي‌كنند كه درصدد ايجاد بي‌بند و باري و لاابالي‌گري بين جوانان هستند.
استراتژي چهارم سران فتنه نفوذ در حوزه‌هاي علميه و سوءاستفاده از آقازاده‌هاست.
طيف فتنه از گذشته پايگاهي در حوزه‌هاي علميه نداشت اما با برنامه‌ريزي سعي كردند كه در اين حوزه‌ها نفوذ كنند. در بخش‌هاي قابل توجهي با مشكل مواجه شدند اما در جاهايي با كمال تأسف با استفاده از آقازاده‌ها پايگاهي به دست آورده‌اند.در بكارگيري آقازاده‌ها ارتباط فاميلي و ... برنامه‌ريزي‌هايي شده و در موارد 8 واسطه را به دست آورده‌ايم.

مصلحي به بسط ارتباط با بيگانگان به عنوان استراتژي ديگري اشاره كرد و گفت: مجموعه‌اي كه كارشان ايده و نظريه‌پردازي براي سران فتنه است افرادي حضور دارند كه در خارج از كشور هستند.اعلام برائت از اكبر گنجي كار ساده‌اي است اما سران فتنه اين كار را نمي‌كنند. ارتباط با سفارتخانه‌هاي خارجي نيز از اقدامات قابل تأمل برخي نزديكان سران فتنه است.در فتنه روز عاشورا با اعترافات بازداشت‌شدگان دفاع مقدس را يادآوري مي‌كند. در دوران دفاع مقدس همه كشورها با هم همدست شده بودند كه در روز عاشورا نيز پيگيري‌هاي سفارتخانه‌ها قابل تأمل بود.
يكي از استراتژي‌هاي سران فتنه دامن زدن به اختلافات قومي، مذهبي، اقتصادي، سياسي، صنفي و‌ ... است. برخي دستگيرشدگان در اعترافات گفته‌اند جداي از اعتراضات خياباني برنامه‌هايي براي اخلال در مصالح اقتصادي برنامه‌ريزي شده تا نظام دچار چالش شود و اقداماتي را هم انجام داده‌اند كه مجموعه اطلاعاتي كشور بر اين حركت تسلط خوبي دارند.حضور عناصر با سابقه اطلاعاتي و نظامي در جريان فتنه و ايفاي نقش در روز عاشورا قابل توجه است. روز عاشورا وقتي از مانيتورها حركت ضد‌انقلاب و اغتشاشگران را مشاهده مي‌كردم به خوبي حركت اطلاعاتي و نظامي را فهميدم. جمعيت اغتشاشگران از جايي مديريت مي‌شد.
پيچيدگي فتنه‌ها اين است كه عناصري مرتبط با جريان فتنه در درون نظام حضور دارند و اين نكته ويژگي جنگ نرم است.
وظيفه سنگيني را در جنگ نرم بر عهده داريم‌. آموزش اطلاعاتي و ضد‌اطلاعاتي براي فتنه‌گران‌، توجيه امنيتي ستادها، كمك به شناسايي نيروهاي اطلاعاتي مقابله‌كننده در فتنه اخير قابل فهم است.
نكته قابل توجه در جنگ نرم بسيار مهم است پيگيري بحث انتخابات است.سران فتنه همچنان موضوع تقلب در انتخابات را دنبال مي‌كنند.
برخي سران فتنه كساني هستند كه خود برگزاركنندگان انتخابات در كشور بودند كه مي‌دانند وقوع تقلب در اين حد وسيع كه مدعي آن هستند امكان ندارد ولو اين كه خواص قابل توجهي حضور دارند نبايد از اين موضوع بترسند زيرا اين خواص در تاريخ اسلام بدترين ضربات را به اسلام زده‌اند.استناد اين افراد به تقلب با پيگيري‌هايي كه مي‌شود به جايي نخواهد رسيد.

وزير اطلاعات به كم هزينه‌ بودن جنگ نرم اشاره كرد و گفت: بايد ما نيز با كم‌ترين هزينه مقابله كنيم.دشمن با استفاده از شبكه‌هاي مجازي با كمترين هزينه اقدامات خود را انجام مي‌دهد كه ما نيز بايد با آنان مقابله كنيم.
وقتي پايگاه‌هاي بسيج در اين عرصه مي‌توانند فعال شوند و با شناسايي، تهديد و هشدار خانه‌هايي را كه با جنگ نرم همراهي مي‌كنند را شناسايي كنند.

يكي ديگر از اقدامات مي‌تواند فيلمبرداري از اقدامات اغتشاشگران باشد. اقدامي كه فتنه‌گران با استفاده از موبايل در عاشورا انجام مي‌دهند و با كم‌ترين هزينه در اينترنت منتشر مي‌كنند.
حكومت‌ها در جنگ نرم دچار ضعف معرفت، بينش و بصيرت مي‌شوند. بايد در اين زمينه سرمايه‌گذاري كنيم كه در اين زمينه‌ها ضعف بزرگ و جدي داريم.
منابع قدرت نرم سعي مي‌كنند حكومت را تقليل دهند و به دنبال جذب افراد هستند تا موجب ضعف در حكومت شوند. بايد راه‌هاي مقابله را بشناسيم. بسيج ادارات در اين زمينه بايد فعال‌تر شوند.

سران فتنه قانون و اخلاق را با شعار قانون و اخلاق نقض مي‌كنند.
يكي ديگر از راهبردهاي فتنه‌گران عدم همكاري نخبگان با حكومت است كه اين موضوع نيز بايد مورد توجه بسيج دانشجويي و بسيج اساتيد قرار گيرد.نظريه‌پردازان آمريكايي در بررسي چالش‌هاي پيش روي خود با دو چالش اساسي كه تكنولوژي و ايدئولوژي است مواجهند و در تحقيقات به اين دو چالش رسيده‌اند.
در بحث تكنولوژي آنان با توجه به روندي كه در دنيا و در مباحث اقتصادي وجود دارد به اين نتيجه رسيده‌اند كه با يك بحران بزرگ اقتصادي مواجهند و با كنترل فضاي رسانه‌اي سعي مي‌كنند تا در بحث چالش و بحران اقتصادي خبري درج نشود.
دستگاه‌هاي ارتباطي و استكباري در فضاي مجازي و ديگر رسانه‌ها به شدت كنترل مي‌شوند تا بحث بحران اقتصادي مطرح نشود.

وزير اطلاعات با اشاره به سخنان رئيس‌جمهور آمريكا در جمعي خاص گفت: اوباما در اين نشست اعتراف كرده كه نتوانستيم بحران اقتصادي را كنترل كنيم و اين بحران آمريكا را به چالش كشانده است.
استكبار به هيچ وجه اجازه نمي‌دهد تا اخبار و اطلاعات بحران اقتصادي در اختيار مردم قرار گيرد.چالش بعدي پيش روي آمريكايي‌ها ايدئولوژي است كه اسلام ناب تنها ايدئولوژي است كه مي‌تواند براي آمريكا و استكبار چالش اساسي ايجاد كند.
آن‌چه كه استكبار را به زبوني و خفت كشانده اسلام ناب محمدي است و انقلاب اسلامي نيز و انقلاب اسلامي نيز بر اساس اسلام ناب محمدي شكل گرفته است.مؤسسات مطالعاتي و تحقيقاتي فراواني در اروپا و آمريكا و رژيم صهيونيستي شكل گرفته‌اند تا براي شناسايي انقلاب انجام وظيفه كنند.
اين مؤسسات مطالعاتي مشكلاتي دارند و آن هم عدم فهم صحيح مقوله اسلام ناب محمدي است كه قصد دارند آن را با مطالعات علمي درك كنند.

اما اسلام ناب محمدي در تشيع خلاصه شده و بروز و ظهورش در انقلاب اسلامي است.
در باب ولايت است كه با دل، عشق و محبت سر و كار دارد و كسي كه در اين فضا نباشد با مطالعه نمي‌تواند چنين موضوعاتي را درك كند.اين كارشناسان وقتي مي‌بينند كه ولي فقيه به موضوعي اشاره مي‌كند كه دلدادگان سر از پا نمي‌شناسند، حيران مي‌شوند.
در مباحث علمي رويكردهاي مادي دنبال مي‌شود و اين مؤسسات نيز بر اين مبنا عمل مي‌كنند.
مؤسسات علمي غربي جنگ تحميلي را از بعد علمي بررسي مي‌كنند اما چون اين مطالعات با روش‌هاي علمي و مادي تحليل مي‌شود نتيجه در پي ندارد براي اين محققان روي مين رفتن جوانان قابل تحليل نيست.
در رابطه با اسلام ناب محمدي استكبار توطئه‌هاي مختلفي را طراحي كرده است و از روش‌هاي مختلفي نيز بهره‌ مي‌برند.
جنگ نرمي كه در جمهوري اسلامي و مقابله با انقلاب اسلامي طراحي شده تفاوت‌هاي قابل توجهي با جنگ نرم ديگر كشورها دارد.جنگ نرمي كه در ديگر كشورها به كار رفته در ايران جواب نمي‌دهد و دشمنان در هر كشوري با شرايط خاص جنگ نرم را طراحي مي‌كنند.جنگ نرمي براي اسلام ناب و انقلاب اسلامي طراحي شده كه مناسب با شرايط كشور باشد.
يكي از معضلات ما در مقابله با جنگ نرم عدم حضور دستگاه‌هاي فرهنگي در اين عرصه فقط دستگاه‌هاي امنيتي حضور دارند.
يكي از توطئه‌هاي سازمان‌هاي اطلاعاتي غربي اين است كه دانشمندان را تحت عناوين علمي جذب خود كرده و در اين پروسه چند 10 ساله به هدفشان مي‌رسند.
در جنگ نرم تلاش مي‌كنند تا جامعه بي‌طرف را جذب و همراه خود كنند. بايد برنامه‌اي در اين زمينه داشته باشيم.
يكي ديگر از ويژگي‌هاي جنگ نرم اين است كه حكومت‌ها را از ظرفيت‌هاي مقابله‌اي در جنگ نرم غافل مي‌كند.
يكي از معضلات ما در مقابله با جنگ نرم اين است كه فقط دستگاه‌هاي امنيت حضور فعال دارند و دستگاه‌هاي فرهنگي حضوري ندارند.چرا دستگاه هاي فرهنگي در اين عرصه به ميدان نمي‌آيند و طراحي لازم را انجام نمي‌دهند اين مشكل جدي ماست.

22 بهمن روز جمع كردن اساس فتنه‌گران است و اين راهپيمايي بايد فصل‌الخطابي براي همه باشد و مردم مي‌آيند تا پوزه استكبار به خاك ماليده شود

No comments: